Kooperativní vyučování na malotřídní škole
Cooperative Education at a School
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2639Identifiers
Study Information System: 20499
Collections
- Kvalifikační práce [19148]
Author
Advisor
Referee
Hejlová, Helena
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Primary Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
18. 1. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Téma této práce je kooperativní vyučování jako prostředek k získávání klíčových kompetencí. V teoretické části se zabývám vymezením kooperativního učení, jeho znaků, principů, rolí učitele a žáka, hodnocením. Praktická část je akčním výzkumem variant vyučovacích jednotek s využitím spolupráce v malotřídní škole. klíčové kompetence kooperace pravidla hodnocení kooperativní vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The topic of this paper is cooperative learning and teaching. It means to obtain the key competences. In the first part I go into the cooperative learning, its principles, the role of the pupil and teacher, evaluation. In the second part I go into the variants of cooperative lessons in the smallclass school. key competences cooperation rules evaluation cooperative lessons Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)