Odklady školní docházky - výzva mateřským školám
School Attendance - A Challenge to Nursery Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2640Identifikátory
SIS: 20473
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Valentová, Lidmila
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
20. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova Školní zralost, připravenost pro školu, odklad školní docházky, pedagogická diagnostika, klíčové kompetence dětí, individuální přístup, školní úspěšnost, vstup do školy, experiment Anotace Počet odkladů školní docházky má spíše vzrůstající tendenci, i když většina dětí před vstupem do školy navštěvuje mateřskou školu. Rámcový vzdělávací program vytyčuje klíčové kompetence, kterých by podle svých možností mělo dosáhnout každé dítě před vstupem do školy. Většina mateřských škol podle tohoto programu pracuje a příprava na vstup do školy je tedy její přirozenou součástí. Přesto se nabízí otázka, zda má být příprava na vstup do školy v mateřské škole před rodiči zvlášť prezentována. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Key words Sufficient child development of school entry, readiness for school entry, delayed school entry, educational diagnostics, key competencies, individual approach, school achievement, school entry, experiment Annotation Even though most of the children attend kindergarten before they attend school, a number of children have delayed entry, because of their in-maturity. This delayed entry is rather increasing. The General educational programme marks out the key competencies, which each child should attain before attending school. Most kindergartens follow this educational programme to prepare children for school entry. In particular, the question is: "Is it necessary to discuss the school atendance competencies with the children's parents?" Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)