dc.contributor.advisor | Linková, Marie | |
dc.creator | Baštová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T09:34:58Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T09:34:58Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/2641 | |
dc.description.abstract | Ve své práci jsem se snažila podchytit, kolik dětí z prvních tříd na Základní škole Komenského v Pelhřimově, kde působím jako učitelka, může být ohroženo některou ze specifických poruch učení, zejména dyslexií. Diagnostikované výsledky jsem zaznamenávala a průběžně porovnávala výkony chlapců s dosaženými výkony děvčat. Sledovala jsem, zda-li odpovídá vzniklé procento ohrožených dětí z diagnostikované skupiny 4-7 % celonárodnímu průměru ohrožených dětí. Domnívám se, že pokud by se podařilo, na základě pravidelné diagnostiky na konci prvního ročníku v základní škole, včas podchytit děti s poruchou a nebo oslabenou funkcí a zajistit vhodný program reedukace, nedocházelo by k prohlubování obtíží, nýbrž k jejich rychlejší úpravě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | In my thesis I tried to register how many children from the first classes at Komenského Primary Schoul in Pelhřimov, where I work as a trachet, can be put at risk by one of the specific learning disabilities, particularly dyslexia..I wrote down diagnosed results and I continuously compared the boys' performance to the adjusted girls' performance. I studied if the percentage of children at risk from the diagnose group 4-7 corresponds to the countrywide average of endangered children. If we succeed to lend children with a learning disability or enfeebled function a helping hand and assure a suitable reeducation programme in time on the basis of regular diagnostics at the end of the first form at primary school, disabilities would not deepen, but ameliorate. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Diagnostika žáků s výukovými obtížemi na 1.st ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-19 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20481 | |
dc.title.translated | Diagnosing Pupils with Learning Difficulties in the Lower Levels of Primary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000395693 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své práci jsem se snažila podchytit, kolik dětí z prvních tříd na Základní škole Komenského v Pelhřimově, kde působím jako učitelka, může být ohroženo některou ze specifických poruch učení, zejména dyslexií. Diagnostikované výsledky jsem zaznamenávala a průběžně porovnávala výkony chlapců s dosaženými výkony děvčat. Sledovala jsem, zda-li odpovídá vzniklé procento ohrožených dětí z diagnostikované skupiny 4-7 % celonárodnímu průměru ohrožených dětí. Domnívám se, že pokud by se podařilo, na základě pravidelné diagnostiky na konci prvního ročníku v základní škole, včas podchytit děti s poruchou a nebo oslabenou funkcí a zajistit vhodný program reedukace, nedocházelo by k prohlubování obtíží, nýbrž k jejich rychlejší úpravě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | In my thesis I tried to register how many children from the first classes at Komenského Primary Schoul in Pelhřimov, where I work as a trachet, can be put at risk by one of the specific learning disabilities, particularly dyslexia..I wrote down diagnosed results and I continuously compared the boys' performance to the adjusted girls' performance. I studied if the percentage of children at risk from the diagnose group 4-7 corresponds to the countrywide average of endangered children. If we succeed to lend children with a learning disability or enfeebled function a helping hand and assure a suitable reeducation programme in time on the basis of regular diagnostics at the end of the first form at primary school, disabilities would not deepen, but ameliorate. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990003956930106986 | |