Zobrazit minimální záznam

Diagnosing Pupils with Learning Difficulties in the Lower Levels of Primary Schools
dc.contributor.advisorLinková, Marie
dc.creatorBaštová, Martina
dc.date.accessioned2017-03-17T09:34:58Z
dc.date.available2017-03-17T09:34:58Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2641
dc.description.abstractVe své práci jsem se snažila podchytit, kolik dětí z prvních tříd na Základní škole Komenského v Pelhřimově, kde působím jako učitelka, může být ohroženo některou ze specifických poruch učení, zejména dyslexií. Diagnostikované výsledky jsem zaznamenávala a průběžně porovnávala výkony chlapců s dosaženými výkony děvčat. Sledovala jsem, zda-li odpovídá vzniklé procento ohrožených dětí z diagnostikované skupiny 4-7 % celonárodnímu průměru ohrožených dětí. Domnívám se, že pokud by se podařilo, na základě pravidelné diagnostiky na konci prvního ročníku v základní škole, včas podchytit děti s poruchou a nebo oslabenou funkcí a zajistit vhodný program reedukace, nedocházelo by k prohlubování obtíží, nýbrž k jejich rychlejší úpravě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractIn my thesis I tried to register how many children from the first classes at Komenského Primary Schoul in Pelhřimov, where I work as a trachet, can be put at risk by one of the specific learning disabilities, particularly dyslexia..I wrote down diagnosed results and I continuously compared the boys' performance to the adjusted girls' performance. I studied if the percentage of children at risk from the diagnose group 4-7 corresponds to the countrywide average of endangered children. If we succeed to lend children with a learning disability or enfeebled function a helping hand and assure a suitable reeducation programme in time on the basis of regular diagnostics at the end of the first form at primary school, disabilities would not deepen, but ameliorate. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDiagnostika žáků s výukovými obtížemi na 1.st ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-19
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20481
dc.title.translatedDiagnosing Pupils with Learning Difficulties in the Lower Levels of Primary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000395693
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své práci jsem se snažila podchytit, kolik dětí z prvních tříd na Základní škole Komenského v Pelhřimově, kde působím jako učitelka, může být ohroženo některou ze specifických poruch učení, zejména dyslexií. Diagnostikované výsledky jsem zaznamenávala a průběžně porovnávala výkony chlapců s dosaženými výkony děvčat. Sledovala jsem, zda-li odpovídá vzniklé procento ohrožených dětí z diagnostikované skupiny 4-7 % celonárodnímu průměru ohrožených dětí. Domnívám se, že pokud by se podařilo, na základě pravidelné diagnostiky na konci prvního ročníku v základní škole, včas podchytit děti s poruchou a nebo oslabenou funkcí a zajistit vhodný program reedukace, nedocházelo by k prohlubování obtíží, nýbrž k jejich rychlejší úpravě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enIn my thesis I tried to register how many children from the first classes at Komenského Primary Schoul in Pelhřimov, where I work as a trachet, can be put at risk by one of the specific learning disabilities, particularly dyslexia..I wrote down diagnosed results and I continuously compared the boys' performance to the adjusted girls' performance. I studied if the percentage of children at risk from the diagnose group 4-7 corresponds to the countrywide average of endangered children. If we succeed to lend children with a learning disability or enfeebled function a helping hand and assure a suitable reeducation programme in time on the basis of regular diagnostics at the end of the first form at primary school, disabilities would not deepen, but ameliorate. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003956930106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV