dc.contributor.advisor | Kmoch, Petr | |
dc.creator | Berger, Martin | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T13:08:42Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T13:08:42Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/26754 | |
dc.description.abstract | Zobrazování srsti představuje důležitou oblast počítačové grafi ky, nebot' přesvědčivé zobrazovaná srst je zásadni pro realističnost her a animovaných filmů. V této práci je představena nová metoda zobrazování srsti založená na již dříve publikované technice pro zobrazování trávy. Tato metoda pro zobrazování využívá sledování paprsku v objemu s implicitně de finovanými plochami s namapovanou texturou srsti. Práace se dále zabývá analýzou této techniky, výkonnostními testy, porovnáním s jinou používanou technikou a situacemi vhodnými pro její implementaci. Technika je demonstrována v interaktivním programu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Rendering of fur is an important area of computer graphics, because visually convincing fur is essential for realism of games and computer generated imagery. This thesis presents a novel technique for fur rendering based on a previously published method for grass rendering. The technique works by tracing a ray at each pixel through the fur volume with implicitly de ned slices mapped with fur texture. A detailed analysis with performace tests, comparison with another state-of-the-art technique, and evaluation of applicability is presented along with a demonstration program. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Real-time Fur Rendering | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-06-22 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 71343 | |
dc.title.translated | Vykreslování srsti v reálném čase | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Sloup, Jaroslav | |
dc.identifier.aleph | 001134766 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Zobrazování srsti představuje důležitou oblast počítačové grafi ky, nebot' přesvědčivé zobrazovaná srst je zásadni pro realističnost her a animovaných filmů. V této práci je představena nová metoda zobrazování srsti založená na již dříve publikované technice pro zobrazování trávy. Tato metoda pro zobrazování využívá sledování paprsku v objemu s implicitně de finovanými plochami s namapovanou texturou srsti. Práace se dále zabývá analýzou této techniky, výkonnostními testy, porovnáním s jinou používanou technikou a situacemi vhodnými pro její implementaci. Technika je demonstrována v interaktivním programu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Rendering of fur is an important area of computer graphics, because visually convincing fur is essential for realism of games and computer generated imagery. This thesis presents a novel technique for fur rendering based on a previously published method for grass rendering. The technique works by tracing a ray at each pixel through the fur volume with implicitly de ned slices mapped with fur texture. A detailed analysis with performace tests, comparison with another state-of-the-art technique, and evaluation of applicability is presented along with a demonstration program. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011347660106986 | |