Zobrazit minimální záznam

Economic turn-based strategy game
dc.contributor.advisorLánský, Jan
dc.creatorHermann, Lukáš
dc.date.accessioned2017-04-20T13:09:31Z
dc.date.available2017-04-20T13:09:31Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26758
dc.description.abstractV předložené práci se zabýváme návrhem a implementací ekonomické tahové strategie. Po popsání a analýze základních pravidel hry vytváříme objektový model, skládající se ze základního rozhraní, konkrétních tříd a jejich propojení mezi sebou. Dále podrobně rozebíráme ekonomické modely a další související algoritmy použité v jejich metodách včetně jejich zapsání v pseudokódu. Nakonec tvoříme editory vlastností a chování herních objekt a zabýváme se tvorbou originálního gra fického interface s konkrétními vizuálními komponentami, z nichž sestavujeme uživatelské prostředí.cs_CZ
dc.description.abstractIn the thesis we occupy ourselves with the design and the implementation of an economic turn-based strategy game. After describing and analyzing basic game rules we create an object model, consisting of a common interface, specifi c classes and their mutual connections. Then we analyze economic models and other related algorithms used in their methods including their transcription to a pseudo-code. Finally we create editors of properties and own behaviour of game objects and we work at creating an original graphic interface with speci c visual components which a user interface is made of.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleEkonomická tahová strategická hracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-22
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId64903
dc.title.translatedEconomic turn-based strategy gameen_US
dc.contributor.refereeŠerý, Ondřej
dc.identifier.aleph001138201
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV předložené práci se zabýváme návrhem a implementací ekonomické tahové strategie. Po popsání a analýze základních pravidel hry vytváříme objektový model, skládající se ze základního rozhraní, konkrétních tříd a jejich propojení mezi sebou. Dále podrobně rozebíráme ekonomické modely a další související algoritmy použité v jejich metodách včetně jejich zapsání v pseudokódu. Nakonec tvoříme editory vlastností a chování herních objekt a zabýváme se tvorbou originálního gra fického interface s konkrétními vizuálními komponentami, z nichž sestavujeme uživatelské prostředí.cs_CZ
uk.abstract.enIn the thesis we occupy ourselves with the design and the implementation of an economic turn-based strategy game. After describing and analyzing basic game rules we create an object model, consisting of a common interface, specifi c classes and their mutual connections. Then we analyze economic models and other related algorithms used in their methods including their transcription to a pseudo-code. Finally we create editors of properties and own behaviour of game objects and we work at creating an original graphic interface with speci c visual components which a user interface is made of.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990011382010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV