dc.contributor.advisor | Lánský, Jan | |
dc.creator | Hermann, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T13:09:31Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T13:09:31Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/26758 | |
dc.description.abstract | V předložené práci se zabýváme návrhem a implementací ekonomické tahové strategie. Po popsání a analýze základních pravidel hry vytváříme objektový model, skládající se ze základního rozhraní, konkrétních tříd a jejich propojení mezi sebou. Dále podrobně rozebíráme ekonomické modely a další související algoritmy použité v jejich metodách včetně jejich zapsání v pseudokódu. Nakonec tvoříme editory vlastností a chování herních objekt a zabýváme se tvorbou originálního gra fického interface s konkrétními vizuálními komponentami, z nichž sestavujeme uživatelské prostředí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In the thesis we occupy ourselves with the design and the implementation of an economic turn-based strategy game. After describing and analyzing basic game rules we create an object model, consisting of a common interface, specifi c classes and their mutual connections. Then we analyze economic models and other related algorithms used in their methods including their transcription to a pseudo-code. Finally we create editors of properties and own behaviour of game objects and we work at creating an original graphic interface with speci c visual components which a user interface is made of. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Ekonomická tahová strategická hra | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-06-22 | |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 64903 | |
dc.title.translated | Economic turn-based strategy game | en_US |
dc.contributor.referee | Šerý, Ondřej | |
dc.identifier.aleph | 001138201 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | V předložené práci se zabýváme návrhem a implementací ekonomické tahové strategie. Po popsání a analýze základních pravidel hry vytváříme objektový model, skládající se ze základního rozhraní, konkrétních tříd a jejich propojení mezi sebou. Dále podrobně rozebíráme ekonomické modely a další související algoritmy použité v jejich metodách včetně jejich zapsání v pseudokódu. Nakonec tvoříme editory vlastností a chování herních objekt a zabýváme se tvorbou originálního gra fického interface s konkrétními vizuálními komponentami, z nichž sestavujeme uživatelské prostředí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In the thesis we occupy ourselves with the design and the implementation of an economic turn-based strategy game. After describing and analyzing basic game rules we create an object model, consisting of a common interface, specifi c classes and their mutual connections. Then we analyze economic models and other related algorithms used in their methods including their transcription to a pseudo-code. Finally we create editors of properties and own behaviour of game objects and we work at creating an original graphic interface with speci c visual components which a user interface is made of. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011382010106986 | |