Výukové scénáře v projektu Pogamut
Výukové scénáře v projektu Pogamut
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/26773/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/26773Identifikátory
SIS: 65667
Kolekce
- Kvalifikační práce [11264]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Gemrot, Jakub
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
15. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Tento projekt si klade za cíl rozšířit platformu Pogamut o nástroj pro neprogramátory, zvláště pedagogy, kteří chtějí využít 3D virtuální prostředí jako výukový prostředek. Měl by jim umožnit jednoduše navrhovat scénáře, ve kterých mohou testovat své žáky v různých situacích. Tyto scénáře by měly být zapisovány v přirozeně vyhlížejícím, lokalizovatelném jazyku interpretovaném v produkčním systému Drools. Jednou ze součástí této bakalářské práce je i implementace ukázkového scénáře, který zkouší schopnosti žáků orientovat se v městské zástavbě. Projekt Pogamut umožňuje prezentovat tyto scénáře ve špičkových virtuálních světech, například ve hře Unreal Tournament 2004.
: The goal of this project is to extend Pogamut platform with a tool for non-programmers, especially teachers, who want to use 3D virtual environment as a learning medium. They should be able to easily write scenarios, where they can test their students in different situations. One part of this bachelor thesis is the implementation of sample scenario proving student's abilities of orientation in urban environment. These scenarios can be scripted in naturally looking, localizable language interpreted in the Drools rule based engine. The Pogamut project allows to present these scenarios in first-class virtual reality worlds, for instance in Unreal Tournament 2004.