Zobrazit minimální záznam

Particle systems
dc.contributor.advisorPelikán, Josef
dc.creatorRůžička, Martin
dc.date.accessioned2017-04-20T13:26:17Z
dc.date.available2017-04-20T13:26:17Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26835
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá problematikou částicových systémů. Snaží se podat systém pro tvorbu, simulaci a vizualizaci částic. V úvodní části se věnuje návrhu fyzikálního modelu. Fyzikální model klade důraz zejména na rychlou a přitom uvěřitelně přesnou aproximaci fyzikálních zákonitostí. Poté se zabývá způsoby popisu chování částic. Pro co největší flexibilitu je použito skriptovacího rozhraní. Závěr práce potom řeší vlastní vizualizaci koncových částic. Ta je realizována prostřednictvím navržené nadstavby nad grafickou knihovnu OpenGL. Výsledky práce je možné si prohlédnout v přiložené aplikaci demonstrující možnosti navrženého částicového systému.cs_CZ
dc.description.abstractThe presented work deals with the issue of particles. It aims to offer a system for particle creation, simulation and visualization. The introductory part of the paper is devoted to design a physical model. The physical model particularly stresses a fast and at the same time plausible approximation of physical laws. Afterwards, it deals with methods of describing the particle behavior. In order to achieve the highest possible flexibility, a scripting interface is used. The conclusion then describes the visualization of the final particles itself. It is realized using the designed extension of the OpenGL graphic library. The results of the work can be seen in an enclosed application which demonstrates the possibilities of the designed particle systems.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleParticle systemscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId72282
dc.title.translatedParticle systemsen_US
dc.contributor.refereeKmoch, Petr
dc.identifier.aleph001202295
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředložená práce se zabývá problematikou částicových systémů. Snaží se podat systém pro tvorbu, simulaci a vizualizaci částic. V úvodní části se věnuje návrhu fyzikálního modelu. Fyzikální model klade důraz zejména na rychlou a přitom uvěřitelně přesnou aproximaci fyzikálních zákonitostí. Poté se zabývá způsoby popisu chování částic. Pro co největší flexibilitu je použito skriptovacího rozhraní. Závěr práce potom řeší vlastní vizualizaci koncových částic. Ta je realizována prostřednictvím navržené nadstavby nad grafickou knihovnu OpenGL. Výsledky práce je možné si prohlédnout v přiložené aplikaci demonstrující možnosti navrženého částicového systému.cs_CZ
uk.abstract.enThe presented work deals with the issue of particles. It aims to offer a system for particle creation, simulation and visualization. The introductory part of the paper is devoted to design a physical model. The physical model particularly stresses a fast and at the same time plausible approximation of physical laws. Afterwards, it deals with methods of describing the particle behavior. In order to achieve the highest possible flexibility, a scripting interface is used. The conclusion then describes the visualization of the final particles itself. It is realized using the designed extension of the OpenGL graphic library. The results of the work can be seen in an enclosed application which demonstrates the possibilities of the designed particle systems.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012022950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV