Zobrazit minimální záznam

Construction of Periodic Railway Timetables
Generování taktových jízdních řádů na železnici
dc.contributor.advisorBabilon, Robert
dc.creatorKalický, Andrej
dc.date.accessioned2017-04-20T13:30:24Z
dc.date.available2017-04-20T13:30:24Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26855
dc.description.abstractV predloženej práci sa autor zaoberá problematikou taktových cestovných poriadkov na železnici. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť časové posuny vlakových liniek voči sebe tak, aby prestupy medzi linkami vychádzali čo najlepšie. Autor formuluje riešený problém a jeho odlišnosť od štandardného procesu konštrukcie taktových cestovných poriadkov na železnici. Autor navrhuje a naprogramuje 2 algoritmy na optimalizáciu stávajúceho cestovného poriadku a v závere práce porovná výsledné štatistické údaje spojené s výslednými taktovými cestovnými poriadkami.cs_CZ
dc.description.abstractIn the propounded thesis author studies the periodic railway timetable. The aim of this thesis is to construct time shifts among train lines so that transfers between lines would be planned in the best possible way. Author discusses the problem to solve, and its differences from standard processing of periodic railway timetable construction. Author propounds and code 2 algorithms for optimization of given timetable. At the end of thesis the solutions and algorithms are compared based on statistical data related with the process of periodic railway timetable construction.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleGenerování taktových jízdních řádů na železnicisk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-14
dc.description.departmentDepartment of Applied Mathematicsen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74696
dc.title.translatedConstruction of Periodic Railway Timetablesen_US
dc.title.translatedGenerování taktových jízdních řádů na železnicics_CZ
dc.contributor.refereePergel, Martin
dc.identifier.aleph001220860
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpráva počítačových systémůcs_CZ
thesis.degree.disciplineAdministration of computer systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematicsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpráva počítačových systémůcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdministration of computer systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV predloženej práci sa autor zaoberá problematikou taktových cestovných poriadkov na železnici. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť časové posuny vlakových liniek voči sebe tak, aby prestupy medzi linkami vychádzali čo najlepšie. Autor formuluje riešený problém a jeho odlišnosť od štandardného procesu konštrukcie taktových cestovných poriadkov na železnici. Autor navrhuje a naprogramuje 2 algoritmy na optimalizáciu stávajúceho cestovného poriadku a v závere práce porovná výsledné štatistické údaje spojené s výslednými taktovými cestovnými poriadkami.cs_CZ
uk.abstract.enIn the propounded thesis author studies the periodic railway timetable. The aim of this thesis is to construct time shifts among train lines so that transfers between lines would be planned in the best possible way. Author discusses the problem to solve, and its differences from standard processing of periodic railway timetable construction. Author propounds and code 2 algorithms for optimization of given timetable. At the end of thesis the solutions and algorithms are compared based on statistical data related with the process of periodic railway timetable construction.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012208600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV