Využití Evropského jazykového portfolia pro rozvoj dovedností hodnocení a sebehodnocení u žáků základních škol
The Use of the European Language Portfolio for the Development of Evaluation and Self-Evaluation Skills for Pupils at Primary Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/2696/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2696Identifikátory
SIS: 20433
Kolekce
- Kvalifikační práce [19336]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kalbáčová, Jaroslava
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
19. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce řeší otázky hodnocení a sebehodnocení žáků základní školy. Je zaměřena na využití Evropského jazykového portfolia jako prostředku pro rozvoj dovednosti sebehodnocení u žáků. Teoretická část obsahuje pojmy s touto problematikou spojené. Praktická část poskytuje návod na zavedení a práci s EJP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This diploma paper resolves the question of pupils" evaluation and selfevaluation. It is focused on the use of the European Language Portfolio as a tool to develop evaluation skills with pupils. The theoretical part consists of definitions connected with these questions. The practical part provides a guide how to introduce and behave with the ELP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)