Kooperace ve vyučování se zaměřením na specifika 1. třídy ZŠ
Cooperation in Education with a View to Specifics in the First Grade of Primary School
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2697Identifikátory
SIS: 21041
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kargerová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
18. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Ústředním tématem diplomové práce je kooperace ve vyučování se zaměřením na specifika 1. třídy ZŠ. V teoretické části se zabývám pojmy, změnami ve školské vzdělávací soustavě, strategiemi ve vyučování s preferencí skupinové práce a kooperace, jímž je věnována převážná část mé písemné práce. Hlavním cílem mé praktické části DP je rozvoj koopereativních a sociálních kompetencí žáků v 1. ročníku ZŠ. Praktická část má podobu akčního výzkumu, ve kterém popisuji a analyzuji vlastní dlouhodobé kroky, vedoucí k využívání kooperativních strategií v 1. ročníku, problémy s tím spojené a stav a vývoj kooperace a sociálních kompetencí svých žáků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The central topic of the dissertation is cooperation with particular attention to special characteristics of the 1 st form at ZŠ (the basic school) - In the theoretical part I pursue terms, changes in the systém of school education, strategies of teaching with preference for group work and cooperation, to which the most of my dissertation is devoted. The main aim of the practical part of the dissertation is development of cooperative and social skills in the 1 st form ZŠ pupils. The practical part is represented as an action research, in which I describe and analyse my longterm procedure leading to the application of cooperative strategies in the 1st form ZS, the problems connected with it and the state and development of my pupils cooperative and social skills. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)