dc.contributor.advisor | Lukeš, Dan | |
dc.creator | Urza, Martin | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T14:10:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T14:10:09Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/27032 | |
dc.description.abstract | RDX2 Server je program, který umožňuje provozování hry Red Dragon NeXt Generation. Jedná se o online tahovou strategii z fantasy prostředí, kterou mohou hrát zároveň stovky tisíc hráčů. Hra navazuje na již existující Red Dragon 2, kterou v mnoha ohledech rozvíjí a zlepšuje (jak po stránce herního systému, tak ohledně možnosti serveru pojmout řádově více hráčů). Se serverem lze komunikovat například pomocí klienta, kterého přikládám k bakalářské práci, ale který však není její součástí (nejedná se ani o mé dílo). | cs_CZ |
dc.description.abstract | RDX2 Server is a program which allows operation of Red Dragon NeXt Generation game. This game is turn based online strategy with fantasy background and it can be simultaneously played by hundreds of thousands players. Red Dragon NeXt Generation is a continuation of Red Dragon 2 which in many aspects exceeds and enhances (in terms of game system and also in terms of performance i.e. possibility of server to seat much more players). Communication with server can be done e.g. via client, which is appended to this bachelor thesis, however is not part of it. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Red Dragon | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-15 | |
dc.description.department | Network and Labs Management Center | en_US |
dc.description.department | Středisko informatické sítě a laboratoří | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70604 | |
dc.title.translated | Red Dragon | en_US |
dc.contributor.referee | Jákl, Vojtěch | |
dc.identifier.aleph | 001202261 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Správa počítačových systémů | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Administration of computer systems | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Středisko informatické sítě a laboratoří | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Network and Labs Management Center | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Správa počítačových systémů | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Administration of computer systems | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | RDX2 Server je program, který umožňuje provozování hry Red Dragon NeXt Generation. Jedná se o online tahovou strategii z fantasy prostředí, kterou mohou hrát zároveň stovky tisíc hráčů. Hra navazuje na již existující Red Dragon 2, kterou v mnoha ohledech rozvíjí a zlepšuje (jak po stránce herního systému, tak ohledně možnosti serveru pojmout řádově více hráčů). Se serverem lze komunikovat například pomocí klienta, kterého přikládám k bakalářské práci, ale který však není její součástí (nejedná se ani o mé dílo). | cs_CZ |
uk.abstract.en | RDX2 Server is a program which allows operation of Red Dragon NeXt Generation game. This game is turn based online strategy with fantasy background and it can be simultaneously played by hundreds of thousands players. Red Dragon NeXt Generation is a continuation of Red Dragon 2 which in many aspects exceeds and enhances (in terms of game system and also in terms of performance i.e. possibility of server to seat much more players). Communication with server can be done e.g. via client, which is appended to this bachelor thesis, however is not part of it. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Středisko informatické sítě a laboratoří | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012022610106986 | |