Význam dětského čtenářství a možnosti jeho rozvíjení
The consequence of children's reading and potentiality of its developement
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/27259Identifikátory
SIS: 87910
Kolekce
- Kvalifikační práce [23974]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Borovičková, Zuzana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
22. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Prezentovaná práce se zabývá vývojem, významem a formami podpory dětského čtenářství. V první části této práce popisuji širší podmínky pro čtenářství z hlediska knižního trhu a knihoven v období od osmdesátých let 20.století až po současnost. Další text je zaměřen na vliv četby pro rozvoj osobnosti a na otázky spojené s vlivem internetu na čtenářství. Nejširší část zahrnuje způsoby podpory dětského čtenářství z hlediska rodiny a školy spolu s konkrétními aktivitami na jeho podporu.
The work presented deals with the development, meaning and forms of support for children's reading. First, I describe the conditions for a wider readership in terms of the book market and libraries during the eighties of the 20th century to the present. Another text focuses on the impact of reading for personal development and on issues related to the influence of the Internet on the reading. The widest section includes ways to promote children's reading in terms of family and school, along with specific activities to support this.