Využití projektového vyučování v průřezových tématech
Recovery project teaching cross relations
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/27274Identifikátory
SIS: 87908
Kolekce
- Kvalifikační práce [23974]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tvrzová, Ivana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
22. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato práce se zabývá projektovým vyučováním, jeho historickým vývojem, klady a zápory projektového vyučování, charakteristickými znaky projektového vyučování, obsahem kurikula a jeho transformací, rozvojem tvořivosti v projektovém vyučování a jeho využitím v průřezových tématech. V praktické části nalezneme návrh na realizaci projektu včetně vlastního projektového vyučování ve škole. Dále se práce zabývá využitím průřezových témat v projektu, hodnocením projektového vyučování a spoluprácí učitelů při projektové výuce.
This thesis is about project lessons, its historical development, strengths and weaknesses of project teaching, characteristics sign of project learning, curriculum contents and its transformation, the development of creativity in the teaching project and its use in cross-cutting themes. In the practical section, we find the design of the project, including its own project which are based on learning in school. Then the paper discusses about the use of cross-cutting themes in project evaluation. This following work also contens the classification of project lessons and also the cooperation of teachers.