Strategie pro zobecnění hry Reversi
Strategies for generalized Reversi
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/28361/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/28361Identifikátory
SIS: 64355
Kolekce
- Kvalifikační práce [11266]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lidický, Bernard
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra aplikované matematiky
Datum obhajoby
21. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Cílem této práce je navrhnout zobecnění hry Reversi (také známé jako Othello) a implementovat aplikaci pro editaci a testování strategií umělé inteligence. Na začátku práce jsou představena přesná pravidla hry a problémy, které musely být vyřešeny. Náleduje podrobný popis implementovaných strategií, programátorská a uživatelská dokumentace. Na závěr jsou uvedeny kapitoly o použítí aplikace a jeho možných rozšířeních.
The aim of this work is to design generalized Reversi (also known as Othello) and implement the application for editing and testing strategies of artificial intelligence. In the beginning of the work full rules of the game and solved problems are presented. After that follows detailed description of implemented strategies, programmer and user manual. At the conclusion of the work there is the report about using the application and possible extensions of the application.