dc.contributor.advisor | Andrš, Zbyněk | |
dc.creator | Morávková, Karin | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T10:14:06Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T10:14:06Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/2837 | |
dc.description.abstract | Cíl práce ne ní v popisu objektivního a všeobecného pohledu na romskou hudbu a její nositele. Celá stať je naopak koncipována velmi individuálně a subjektivně. Individuálně proto, že se jedná o monografii jednoho konkrétního romského hudebníka. (Zde se sama nabízí kontroverzní otázka, co je "romská hudba" a následně kdo je "romský muzikant". Tu však sama etnomuzikologie nijak nevymezuje a neklade jí žádné striktní pomyslné hranice.) Individuálně z toho důvodu, že v podstatě jediným zdrojem informací byl hudebník sám. Cílem práce není srovnávat či hodnotit jeho výpovědi zvnějšku. Jde o pohled emický. Proto se zde také vyskytují informace, kterým hudebník sám přikládá důležitost a nač se zaměřuje. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Ján Slepčík - Ačo: hudební život | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-02-08 | |
dc.description.department | Institute of South and Central Asia | en_US |
dc.description.department | Ústav jižní a centrální Asie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 26566 | |
dc.title.translated | Jan Slepčík - Ačo: his musical life | en_US |
dc.contributor.referee | Červenka, Jan | |
dc.identifier.aleph | 001705920 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Romani Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Romistika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Philology | en_US |
thesis.degree.program | Filologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav jižní a centrální Asie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of South and Central Asia | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Romistika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Romani Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Filologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Philology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cíl práce ne ní v popisu objektivního a všeobecného pohledu na romskou hudbu a její nositele. Celá stať je naopak koncipována velmi individuálně a subjektivně. Individuálně proto, že se jedná o monografii jednoho konkrétního romského hudebníka. (Zde se sama nabízí kontroverzní otázka, co je "romská hudba" a následně kdo je "romský muzikant". Tu však sama etnomuzikologie nijak nevymezuje a neklade jí žádné striktní pomyslné hranice.) Individuálně z toho důvodu, že v podstatě jediným zdrojem informací byl hudebník sám. Cílem práce není srovnávat či hodnotit jeho výpovědi zvnějšku. Jde o pohled emický. Proto se zde také vyskytují informace, kterým hudebník sám přikládá důležitost a nač se zaměřuje. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav jižní a centrální Asie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990017059200106986 | |