Zobrazit minimální záznam

Jan Slepčík - Ačo: his musical life
dc.contributor.advisorAndrš, Zbyněk
dc.creatorMorávková, Karin
dc.date.accessioned2017-03-17T10:14:06Z
dc.date.available2017-03-17T10:14:06Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2837
dc.description.abstractCíl práce ne ní v popisu objektivního a všeobecného pohledu na romskou hudbu a její nositele. Celá stať je naopak koncipována velmi individuálně a subjektivně. Individuálně proto, že se jedná o monografii jednoho konkrétního romského hudebníka. (Zde se sama nabízí kontroverzní otázka, co je "romská hudba" a následně kdo je "romský muzikant". Tu však sama etnomuzikologie nijak nevymezuje a neklade jí žádné striktní pomyslné hranice.) Individuálně z toho důvodu, že v podstatě jediným zdrojem informací byl hudebník sám. Cílem práce není srovnávat či hodnotit jeho výpovědi zvnějšku. Jde o pohled emický. Proto se zde také vyskytují informace, kterým hudebník sám přikládá důležitost a nač se zaměřuje. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleJán Slepčík - Ačo: hudební životcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-02-08
dc.description.departmentInstitute of South and Central Asiaen_US
dc.description.departmentÚstav jižní a centrální Asiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId26566
dc.title.translatedJan Slepčík - Ačo: his musical lifeen_US
dc.contributor.refereeČervenka, Jan
dc.identifier.aleph001705920
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineRomani Studiesen_US
thesis.degree.disciplineRomistikacs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav jižní a centrální Asiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of South and Central Asiaen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csRomistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enRomani Studiesen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCíl práce ne ní v popisu objektivního a všeobecného pohledu na romskou hudbu a její nositele. Celá stať je naopak koncipována velmi individuálně a subjektivně. Individuálně proto, že se jedná o monografii jednoho konkrétního romského hudebníka. (Zde se sama nabízí kontroverzní otázka, co je "romská hudba" a následně kdo je "romský muzikant". Tu však sama etnomuzikologie nijak nevymezuje a neklade jí žádné striktní pomyslné hranice.) Individuálně z toho důvodu, že v podstatě jediným zdrojem informací byl hudebník sám. Cílem práce není srovnávat či hodnotit jeho výpovědi zvnějšku. Jde o pohled emický. Proto se zde také vyskytují informace, kterým hudebník sám přikládá důležitost a nač se zaměřuje. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav jižní a centrální Asiecs_CZ
dc.identifier.lisID990017059200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV