Rozvoj hudebnosti u dětí předškolního věku prostřednictvím pěveckých činností
The Development of Musical Appreciation in Pre-School Children through Singing Activities
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/2847/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2847Identifikátory
SIS: 20479
Kolekce
- Kvalifikační práce [19336]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hurníková, Kateřina
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra hudební výchovy
Datum obhajoby
23. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Studentka se zabývá rozvojem hudebnosti a zvláště hlasové a pěvecké výchovy u dětí v předškolním věku. Vychází z fyziologických, psychologických a ontogenetických zákonitostí tohoto období. V praktické části popisuje stupeň rozvoje pěveckých schopností u dětí před vstupem do základní školy. V metodických závěrech uplatňuje výsledky výzkumu a svých hudebně pedagogických zkušeností do hudebněvýchovné praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The student deals with the unfolding of musicality and especially vocal and singing education of children in pre-school age. She starts from physiological, psychological and ontogenetical laws of this life period. In the practical part she describes the level of singing abilities progress of children before they enter the elementary school. In the methodological summaries she applies the results of the research and her own musical pedagogical experience to the musical educational practice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)