Zobrazit minimální záznam

Multi-cultural Education
dc.contributor.advisorKalbáčová, Jaroslava
dc.creatorMatějíčková, Petra
dc.date.accessioned2017-03-17T10:17:37Z
dc.date.available2017-03-17T10:17:37Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2855
dc.description.abstractV české odborné literatuře byl až do roku 1990 pojem "multikulturní výchova" poměrně velmi geopoliticky neznámý. Dnes však jeho rovina proniká jak do vědecké sféry, tak do mediální komunikace a postupně i do edukační praxe škol. V západní Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a jinde je pojem multikulturní výchova již dosti běžný, což je důsledkem skutečnosti, že problematika této výchovy je tam široce a intenzivně rozvíjena, zkoumána jak teoreticky, tak ve velkém množství empirických výzkumů. Multikulturní výchova se váže k rozsáhlé literatuře a trendům v pedagogice, sociologii, kulturní antropologii, sociolingvistice aj., na tato aktuální témata jsou pořádány speciální konference, je publikována řada sborníků a speciální časopisy. Intenzivní a stále sílící zájem o problematiku multikulturní výchovy jsou zřejmé: Lidstvo si uvědomuje již od nejstarších historických dob své etnické, rasové, jazykové či náboženské rozdíly, teprve před zhruba 30 lety se v různých vědeckých disciplínách objevila potřeba poznání směřující k uvědomělému systematickému vzdělávání o těchto rozdílech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractV české odborné literatuře byl až do roku 1990 pojem "multikulturní výchova" poměrně velmi geopoliticky neznámý. Dnes však jeho rovina proniká jak do vědecké sféry, tak do mediální komunikace a postupně i do edukační praxe škol. V západní Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a jinde je pojem multikulturní výchova již dosti běžný, což je důsledkem skutečnosti, že problematika této výchovy je tam široce a intenzivně rozvíjena, zkoumána jak teoreticky, tak ve velkém množství empirických výzkumů. Multikulturní výchova se váže k rozsáhlé literatuře a trendům v pedagogice, sociologii, kulturní antropologii, sociolingvistice aj., na tato aktuální témata jsou pořádány speciální konference, je publikována řada sborníků a speciální časopisy. Intenzivní a stále sílící zájem o problematiku multikulturní výchovy jsou zřejmé: Lidstvo si uvědomuje již od nejstarších historických dob své etnické, rasové, jazykové či náboženské rozdíly, teprve před zhruba 30 lety se v různých vědeckých disciplínách objevila potřeba poznání směřující k uvědomělému systematickému vzdělávání o těchto rozdílech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMultikulturní výchovacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20427
dc.title.translatedMulti-cultural Educationen_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph000395644
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV české odborné literatuře byl až do roku 1990 pojem "multikulturní výchova" poměrně velmi geopoliticky neznámý. Dnes však jeho rovina proniká jak do vědecké sféry, tak do mediální komunikace a postupně i do edukační praxe škol. V západní Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a jinde je pojem multikulturní výchova již dosti běžný, což je důsledkem skutečnosti, že problematika této výchovy je tam široce a intenzivně rozvíjena, zkoumána jak teoreticky, tak ve velkém množství empirických výzkumů. Multikulturní výchova se váže k rozsáhlé literatuře a trendům v pedagogice, sociologii, kulturní antropologii, sociolingvistice aj., na tato aktuální témata jsou pořádány speciální konference, je publikována řada sborníků a speciální časopisy. Intenzivní a stále sílící zájem o problematiku multikulturní výchovy jsou zřejmé: Lidstvo si uvědomuje již od nejstarších historických dob své etnické, rasové, jazykové či náboženské rozdíly, teprve před zhruba 30 lety se v různých vědeckých disciplínách objevila potřeba poznání směřující k uvědomělému systematickému vzdělávání o těchto rozdílech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enV české odborné literatuře byl až do roku 1990 pojem "multikulturní výchova" poměrně velmi geopoliticky neznámý. Dnes však jeho rovina proniká jak do vědecké sféry, tak do mediální komunikace a postupně i do edukační praxe škol. V západní Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a jinde je pojem multikulturní výchova již dosti běžný, což je důsledkem skutečnosti, že problematika této výchovy je tam široce a intenzivně rozvíjena, zkoumána jak teoreticky, tak ve velkém množství empirických výzkumů. Multikulturní výchova se váže k rozsáhlé literatuře a trendům v pedagogice, sociologii, kulturní antropologii, sociolingvistice aj., na tato aktuální témata jsou pořádány speciální konference, je publikována řada sborníků a speciální časopisy. Intenzivní a stále sílící zájem o problematiku multikulturní výchovy jsou zřejmé: Lidstvo si uvědomuje již od nejstarších historických dob své etnické, rasové, jazykové či náboženské rozdíly, teprve před zhruba 30 lety se v různých vědeckých disciplínách objevila potřeba poznání směřující k uvědomělému systematickému vzdělávání o těchto rozdílech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003956440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV