Zobrazit minimální záznam

H&M brand in Czech market since 2003
Značka H&M na české trhu od roku 2003
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorVargaeštoková, Martina
dc.date.accessioned2017-04-20T21:38:49Z
dc.date.available2017-04-20T21:38:49Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28886
dc.description.abstractBakalářská práce "Značka H&M na českom trhu od roku 2003" pojednává o působení švédského módního řetězce Hennes & Mauritz AB na českém trhu. V rámci daného tématu se v úvodu věnuje výkladu a definici pojmu "fast fashion," specifického obchodního konceptu, jehož představitelem je právě H&M. Dále popisuje vstup značky na český trh a marketingové aktivity, které značka na území České republiky podnikla. Ve svém jádru analyzuje komunikační mix značky a zároveň porovnává zvolené techniky a nástroje komunikace H&M s přímou konkurencí reprezentující model "fast fashion." Závěrem se zaměřuje na konkrétní marketingovou aktivitu H&M - kolekce vytvářené ve spolupráci se známými módními návrháři a celebritami. Cílem práce je představit ucelený pohled na působení značky na českém trhu a nakonec pomocí SWOT analýzy zdůraznit možné hrozby a příležitosti do budoucna.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "H&M brand in Czech market since 2003" deals with the position of the Swedish fashion retail chain Hennes & Mauritz AB on the Czech market. Within a given theme, the objective of the introduction is to interpret and define a term "fast fashion." H&M brand represents this specific business concept. Furthermore, the thesis describes marketing activities of the brand when entering Czech market. At its core, it analysis the communication mix of the brand and compares its communication tools and techniques with the direct competitors of H&M (representing the concept of fast fashion as well). Finally, the thesis focuses on one particular marketing activity - fashion collections created in collaboration with famous fashion designers and celebrities. The main objective of the thesis is to present a comprehensive insight of the brand on the Czech market and then, through SWOT analysis to highlight the potential threats and opportunities in the future.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleZnačka H&M na českom trhu od roku 2003sk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86742
dc.title.translatedH&M brand in Czech market since 2003en_US
dc.title.translatedZnačka H&M na české trhu od roku 2003cs_CZ
dc.contributor.refereeDolanská, Nora
dc.identifier.aleph001366301
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Značka H&M na českom trhu od roku 2003" pojednává o působení švédského módního řetězce Hennes & Mauritz AB na českém trhu. V rámci daného tématu se v úvodu věnuje výkladu a definici pojmu "fast fashion," specifického obchodního konceptu, jehož představitelem je právě H&M. Dále popisuje vstup značky na český trh a marketingové aktivity, které značka na území České republiky podnikla. Ve svém jádru analyzuje komunikační mix značky a zároveň porovnává zvolené techniky a nástroje komunikace H&M s přímou konkurencí reprezentující model "fast fashion." Závěrem se zaměřuje na konkrétní marketingovou aktivitu H&M - kolekce vytvářené ve spolupráci se známými módními návrháři a celebritami. Cílem práce je představit ucelený pohled na působení značky na českém trhu a nakonec pomocí SWOT analýzy zdůraznit možné hrozby a příležitosti do budoucna.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "H&M brand in Czech market since 2003" deals with the position of the Swedish fashion retail chain Hennes & Mauritz AB on the Czech market. Within a given theme, the objective of the introduction is to interpret and define a term "fast fashion." H&M brand represents this specific business concept. Furthermore, the thesis describes marketing activities of the brand when entering Czech market. At its core, it analysis the communication mix of the brand and compares its communication tools and techniques with the direct competitors of H&M (representing the concept of fast fashion as well). Finally, the thesis focuses on one particular marketing activity - fashion collections created in collaboration with famous fashion designers and celebrities. The main objective of the thesis is to present a comprehensive insight of the brand on the Czech market and then, through SWOT analysis to highlight the potential threats and opportunities in the future.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013663010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV