Zobrazit minimální záznam

Arts marketing : a comparative study of communication activites of the National Gallery in Prague and the Museo Nacional del Prado in Madrid the years 2007-2009
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorJežková, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-20T22:15:47Z
dc.date.available2017-04-20T22:15:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29031
dc.description.abstractBakalářská práce "Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo Nacional del Prado v Madridu v letech 2007- 2009" pojednává o možnostech marketingu v oblasti umění, konkrétně o marketingu uměleckých galerií. Po definici pojmu marketing umění následuje popis marketingového prostředí, zákazníka a marketingových nástrojů, přičemž je důraz kladen především na možnosti marketingové komunikace. Druhou část přáce tvoří případová studie zaměřená na deskripci a komparaci marketingových aktivit dvou evropských národních galerií - Národní galerie v Praze a Musea Nacional del Prado v Madridu, opět s důrazem hlavně na komunikaci a propagaci.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Art marketing : a comparative study of communication activities of the National Gallery in Prague and the Museo Nacional del Prado in Madrid in the years 2007-2009" deals with posibillities of marketing in the area of art, concretely art galleries. After defining the term of arts marketing, the description of the marketing environment, customer and the marketing tools with focus on marketing communication follows. The second part of the work consists of case study focused on description and comparison of marketing activities of two european national galleries - National Gallery in Prague and Museo Nacinal del Prado in Madrid with emphasis on the communication and promotion as well.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleMarketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo del Prado v Madridu v letech 2007-2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86706
dc.title.translatedArts marketing : a comparative study of communication activites of the National Gallery in Prague and the Museo Nacional del Prado in Madrid the years 2007-2009en_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001366302
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo Nacional del Prado v Madridu v letech 2007- 2009" pojednává o možnostech marketingu v oblasti umění, konkrétně o marketingu uměleckých galerií. Po definici pojmu marketing umění následuje popis marketingového prostředí, zákazníka a marketingových nástrojů, přičemž je důraz kladen především na možnosti marketingové komunikace. Druhou část přáce tvoří případová studie zaměřená na deskripci a komparaci marketingových aktivit dvou evropských národních galerií - Národní galerie v Praze a Musea Nacional del Prado v Madridu, opět s důrazem hlavně na komunikaci a propagaci.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Art marketing : a comparative study of communication activities of the National Gallery in Prague and the Museo Nacional del Prado in Madrid in the years 2007-2009" deals with posibillities of marketing in the area of art, concretely art galleries. After defining the term of arts marketing, the description of the marketing environment, customer and the marketing tools with focus on marketing communication follows. The second part of the work consists of case study focused on description and comparison of marketing activities of two european national galleries - National Gallery in Prague and Museo Nacinal del Prado in Madrid with emphasis on the communication and promotion as well.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013663020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV