Zobrazit minimální záznam

Comparative study of marketing communication of Mercedes-Benz and BMW on the Czech market in 2006-2009
dc.contributor.advisorKopecký, Ladislav
dc.creatorPopov, Dmitry
dc.date.accessioned2017-04-20T22:16:12Z
dc.date.available2017-04-20T22:16:12Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29033
dc.description.abstractMercedes-Benz a BMW mají různou filozofii značky, ale sdílejí tržní segmenty, primární cílovou skupinu a technologii implikovanou v jejich produktech. Vše výše popsané charakterizuje komunikaci těchto značek jako velmi přínosnou a zajímavou studii o komunikaci obrovských nadnárodních firem, které sdílejí téměř všechny tržní, ekonomické a marketingové aspekty, kromě vlastních názorů na produkt, který vyrábějí. Cílem je určit rozdíly v tom jak společnosti, které mají velice podobný marketingový a komunikační mix, sdělující primární cílovou skupinu, komunikuji s českým trhem. Během této práce proberu a porovnám jednotlivé příklady ATL a BTL komunikačních výstupu společností, projednám marketingový a komunikaci mix. Výsledkem této práce je vymezeni klíčových rozdílů komunikace společností a zpracování SWOT analýzy. Tyto znalosti jsou příspěvkem k pochopení důležitosti marketingové komunikace v rámci nadnárodních společností. Přínosem této práce je hlubší pochopení problematiky konkurenční marketingové komunikace.cs_CZ
dc.description.abstractMercedes-Benz and BMW have different brand philosophy, but they share market segments, primary audience and technologies implemented in their products. All the above characterizes communication of these brands as a very profitable and interesting stud about communication of huge international companies, which share almost every market, economical and marketing aspect, except for the individual views of the product they make. The aim is to identify the differences of Czech market communication of the companies which share the primary target group, which have similar marketing and communication mixes. In this work I will go thought and compare examples of the ATL and BTL communication outputs, will work through marketing and communication mixes. The result of this work is the discrimination of key differences of the communication of the companies and the SWOT analysis. This knowledge is key important for understanding the market communication in terms of international companies as a whole. The profit of this work is the deeper understanding of rival companies market communication.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleKomparativní studie marketingové komunikace Mercedes-Benz a BMW na českém trhu v letech 2006-2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86727
dc.title.translatedComparative study of marketing communication of Mercedes-Benz and BMW on the Czech market in 2006-2009en_US
dc.contributor.refereeKöppl, Daniel
dc.identifier.aleph001388417
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csMercedes-Benz a BMW mají různou filozofii značky, ale sdílejí tržní segmenty, primární cílovou skupinu a technologii implikovanou v jejich produktech. Vše výše popsané charakterizuje komunikaci těchto značek jako velmi přínosnou a zajímavou studii o komunikaci obrovských nadnárodních firem, které sdílejí téměř všechny tržní, ekonomické a marketingové aspekty, kromě vlastních názorů na produkt, který vyrábějí. Cílem je určit rozdíly v tom jak společnosti, které mají velice podobný marketingový a komunikační mix, sdělující primární cílovou skupinu, komunikuji s českým trhem. Během této práce proberu a porovnám jednotlivé příklady ATL a BTL komunikačních výstupu společností, projednám marketingový a komunikaci mix. Výsledkem této práce je vymezeni klíčových rozdílů komunikace společností a zpracování SWOT analýzy. Tyto znalosti jsou příspěvkem k pochopení důležitosti marketingové komunikace v rámci nadnárodních společností. Přínosem této práce je hlubší pochopení problematiky konkurenční marketingové komunikace.cs_CZ
uk.abstract.enMercedes-Benz and BMW have different brand philosophy, but they share market segments, primary audience and technologies implemented in their products. All the above characterizes communication of these brands as a very profitable and interesting stud about communication of huge international companies, which share almost every market, economical and marketing aspect, except for the individual views of the product they make. The aim is to identify the differences of Czech market communication of the companies which share the primary target group, which have similar marketing and communication mixes. In this work I will go thought and compare examples of the ATL and BTL communication outputs, will work through marketing and communication mixes. The result of this work is the discrimination of key differences of the communication of the companies and the SWOT analysis. This knowledge is key important for understanding the market communication in terms of international companies as a whole. The profit of this work is the deeper understanding of rival companies market communication.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013884170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV