Zobrazit minimální záznam

Help the Children collection Projekt : case study of the 11th year in 2009
dc.contributor.advisorJirků, Vojtěch
dc.creatorBokotejová, Helena
dc.date.accessioned2017-04-20T22:16:24Z
dc.date.available2017-04-20T22:16:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29034
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Sbírkový projekt Pomozte dětem! - případová studie 11. ročníku v roce 2009 se věnuje v rámci nekomerčního marketingu určitému období dlouhodobé veřejné sbírky Pomozte dětem!, které chce detailně popsat a zaměřit se na jeho komunikační stránku. V jednotlivých kapitolách se proto zabývá obecnou charakteristikou tohoto projektu, jeho specifickými cílovými skupinami či konkrétními možnostmi a způsoby, jak lze přispět na sbírkové bankovní konto, a tím podpořit projekty, které chtějí pomáhat znevýhodněným a ohroženým dětem. Značnou pozornost rovněž věnuje komunikaci projektu v období 11. ročníku, charakteru jeho kampaně a použitým komunikačním nástrojům. Prostřednictvím terminologie neziskového sektoru a sociálního marketingu nás práce také seznamuje se základními pojmy, které se celkově vztahují k tomuto tématu.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis named Help the Children! Collection Project - Case Study of the 11th year in 2009 deals with a particular period of this long-term collection project in terms of noncommercial marketing, aiming to describe this project in detail with focus on the aspect of communication. The particular chapters therefore deal with a general characteristics of this project, its specific target groups or various possibilities and ways how contributions can be made to the collection bank account and how it is therefore possible to support projects helping disadvantaged children and children at risk. Considerable attention is also given to the communication of the project during the period of the 11th year, the nature of its campaign and the communication tools used. By means of the terminology of the non-profit sector and of the social marketing, the thesis introduces us to the basic terms related to the topic.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleSbírkový projekt Pomozte dětem! : případová studie 11. ročníku v roce 2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86687
dc.title.translatedHelp the Children collection Projekt : case study of the 11th year in 2009en_US
dc.contributor.refereeDolanská, Nora
dc.identifier.aleph001368765
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem Sbírkový projekt Pomozte dětem! - případová studie 11. ročníku v roce 2009 se věnuje v rámci nekomerčního marketingu určitému období dlouhodobé veřejné sbírky Pomozte dětem!, které chce detailně popsat a zaměřit se na jeho komunikační stránku. V jednotlivých kapitolách se proto zabývá obecnou charakteristikou tohoto projektu, jeho specifickými cílovými skupinami či konkrétními možnostmi a způsoby, jak lze přispět na sbírkové bankovní konto, a tím podpořit projekty, které chtějí pomáhat znevýhodněným a ohroženým dětem. Značnou pozornost rovněž věnuje komunikaci projektu v období 11. ročníku, charakteru jeho kampaně a použitým komunikačním nástrojům. Prostřednictvím terminologie neziskového sektoru a sociálního marketingu nás práce také seznamuje se základními pojmy, které se celkově vztahují k tomuto tématu.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis named Help the Children! Collection Project - Case Study of the 11th year in 2009 deals with a particular period of this long-term collection project in terms of noncommercial marketing, aiming to describe this project in detail with focus on the aspect of communication. The particular chapters therefore deal with a general characteristics of this project, its specific target groups or various possibilities and ways how contributions can be made to the collection bank account and how it is therefore possible to support projects helping disadvantaged children and children at risk. Considerable attention is also given to the communication of the project during the period of the 11th year, the nature of its campaign and the communication tools used. By means of the terminology of the non-profit sector and of the social marketing, the thesis introduces us to the basic terms related to the topic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013687650106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV