Analýza internetových stránek TV Nova a TV Prima
Analysis of the website of Nova TV and Prima TV
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/29036/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29036Identifikátory
SIS: 88267
Kolekce
- Kvalifikační práce [18229]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Iskanderová, Tatiana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
15. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Bakalářská práce "Analýza internetových stránek TV Nova a TV Prima" pojednává o webových prezentacích dvou největších českých komerčních televizí, TV Nova a TV Prima. Práce zachycuje internetové stránky www.nova.cz a www.iprima.cz v čase a analyzuje jejich podobu na přelomu dubna a května 2010. Soustředí se na jejich obsah od textu, přes obraz až po video, zajímá se o přehlednost, grafickou úroveň a interaktivitu. Mimoto se věnuje návaznosti internetových stránek na vysílání a naopak spolupráci pořadů a seriálů s microsites. Kromě hlavních stránek obou televizí se práce více se zabývá seriály Ordinace v růžové zahradě a Zázraky života, stránkami televizních kanálů Nova Cinema, Nova Sport, MTV a Prima Cool a video archivy obou televizí. Důležitá je také komunikace televizí skrze internet s diváky, a to prostřednictvím vlastních komunikačních nástrojů nebo zapojením populárních sociálních sítí v čele s Facebookem. Zároveň tato práce nabízí výhled, kam by se webové prezentace TV Nova a TV Prima v dalších měsících a letech mohly posunout.
Bachelor thesis "Analysis of the website of Nova TV and Prima TV" deals with the websites of the two largest Czech commercial TV, Nova TV and Prima TV. The paper describes the websites www.nova.cz and www.iprima.cz in the flow of time and analyzes their form in April-May 2010. It focuses on its content, from the text and the image, over to video; it is interested in its transparency, level of graphics and interactivity. In addition, it deals with the connection of both websites to the broadcasting and vice versa cooperation of programs and serials with microsites. In addition to the both main sites of the TVs, this paper is devoted to serials Surgeries In the Rose Garden and Miracle of Life, to the sites of the TV channels Nova Cinema, Nova Sport, MTV and Prima Cool, and video archives of the two televisions.The communication with television audiences through the Internet, particularly through their own communication tools or by the involvement of popular social networks, with Facebook on the first place, is important as well. At the same time, this paper offers a view of where the website of Nova TV and Prima TV could shift in the upcoming months and years.