Komunikační strategie značky Fernet Stock v letech 2006-2008
Communication strategy of Fernet Stock brand in years 2006-2008
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29041Identifiers
Study Information System: 86699
Collections
- Kvalifikační práce [18159]
Author
Advisor
Referee
Köppl, Daniel
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
15. 6. 2010
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Bakalářská práce "Komunikační strategie značky Fernet Stock v letech 2006-2008" pojednává o procesu tvorby komunikační strategie na příkladu značky Fernet Stock. V práci jsou podrobně popsány všechny aspekty, které ovlivňují tvorbu komunikační strategie. Velká pozornost je věnována roli značky a jejím jednotlivým vlastnostem a atributům, které hrají při tvorbě komunikačních sdělení klíčovou roli. V bakalářské práci jsou dále uvedeny konkrétní komunikační aktivity, které použila v letech 2006-2008 značka Fernet Stock a tyto aktivity jsou na závěr zhodnoceny z hlediska efektivity, konzistence a vhodnosti s ohledem na danou cílovou skupinu příjemců sdělení.
The bachelor thesis the communication strategy of Fernet Stock brand in the years 2006-2008 deals with the topic of creation of the communication strategy showed on an example of the brand Fernet Stock. In the thesis are mentioned all the aspects which influence the scheme of communication strategy. An important part of the thesis focuses on the topic of brand, its aspects and particular features, which are very important while creating the communication plan. The bachelor thesis includes the particular communication activities of the Fernet Stock brand in the yeas 2006-2008. These activities are further evaluated in light of efficiency, consistency and suitability for the target group.