Zobrazit minimální záznam

Publishing house Heinrich Bauer Verlag in Czech Republic : analysis of the company and its magazines assortiment
dc.contributor.advisorKöpplová, Barbara
dc.creatorMichalcová, Anna
dc.date.accessioned2017-04-20T22:18:34Z
dc.date.available2017-04-20T22:18:34Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29044
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o působení německého vydavatelství Heinrich Bauer Verlag v České republice, aktivního na českém trhu prostřednictvím dceřiné společnosti Bauer Media, v. o. s. (dále jen Bauer Media). Heinrich Bauer Verlag působí jako celosvětový mediální koncern a je zastřešen skupinou Bauer Media Group. Hlavním cílem mojí práce je analýza postavení Bauer Media na českém mediálním trhu. Zároveň se ale soustředím i na vývoj mateřské společnosti. Jako metodu analýzy používám rozbor chronologického vývoje obou společností s důrazem na nejzásadnější události. V případě Bauer Media poznatky stavím i do kontextu s vývojem českého časopiseckého trhu. Dále analyzuji zejména konkrétní údaje o prodejnosti a čtenosti časopisů vydávaných Bauer Media, jelikož časopisy jsou primárním zaměřením jak české společnosti, tak společnosti mateřské. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. V úvodní teoretické části rozebírám některé teorie a definice, které souvisí s tématem bakalářské práce. Následující část je zaměřena na postavení Bauer Media Group v Německu a ve světě. Stručně představuji i působení společnosti ve Velké Británii a ve Spojených státech amerických, hlavní zřetel nicméně kladu na Německo, kde historie společnosti začala a jehož trh je pro společnost stěžejní, přestože v posledních...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is concerned with the presence of the German publishing house Heinrich Bauer Verlag in the Czech Republic, active on the Czech market through the daughter company Bauer Media, v. o. s. (hereinafter as Bauer Media). Heinrich Bauer Verlag acts as a worldwide media group and is covered by Bauer Media Group. The main goal of my thesis is to analyze the position of Bauer Media on the Czech media market. At the same time I focus on the development of the mother company. As an analysis method I use the evaluation of the chronological development of both of the companies with an emphasis on the most fundamental circumstances. In case of Bauer Media I compare the observations with the development of the Czech magazine market. Further I analyze especially the specific data about paid circulation and magazine readership of the magazines published by Bauer Media because magazines are the primary focus of the Czech company, as well as the mother company. The bachelor thesis is divided into three main parts. In the introductory theoretical part I explain various theories and definitions which are linked to the topic of the bachelor thesis. The following part focuses on the position of Bauer Media Group in Germany and worldwide. I also briefly introduce the presence of the company in Great Britain and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleVydavatelství Heinrich Bauer Verlag v České republice : rozbor společnosti a její kolekce časopisůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId88271
dc.title.translatedPublishing house Heinrich Bauer Verlag in Czech Republic : analysis of the company and its magazines assortimenten_US
dc.contributor.refereeCebe, Jan
dc.identifier.aleph001364618
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce pojednává o působení německého vydavatelství Heinrich Bauer Verlag v České republice, aktivního na českém trhu prostřednictvím dceřiné společnosti Bauer Media, v. o. s. (dále jen Bauer Media). Heinrich Bauer Verlag působí jako celosvětový mediální koncern a je zastřešen skupinou Bauer Media Group. Hlavním cílem mojí práce je analýza postavení Bauer Media na českém mediálním trhu. Zároveň se ale soustředím i na vývoj mateřské společnosti. Jako metodu analýzy používám rozbor chronologického vývoje obou společností s důrazem na nejzásadnější události. V případě Bauer Media poznatky stavím i do kontextu s vývojem českého časopiseckého trhu. Dále analyzuji zejména konkrétní údaje o prodejnosti a čtenosti časopisů vydávaných Bauer Media, jelikož časopisy jsou primárním zaměřením jak české společnosti, tak společnosti mateřské. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. V úvodní teoretické části rozebírám některé teorie a definice, které souvisí s tématem bakalářské práce. Následující část je zaměřena na postavení Bauer Media Group v Německu a ve světě. Stručně představuji i působení společnosti ve Velké Británii a ve Spojených státech amerických, hlavní zřetel nicméně kladu na Německo, kde historie společnosti začala a jehož trh je pro společnost stěžejní, přestože v posledních...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is concerned with the presence of the German publishing house Heinrich Bauer Verlag in the Czech Republic, active on the Czech market through the daughter company Bauer Media, v. o. s. (hereinafter as Bauer Media). Heinrich Bauer Verlag acts as a worldwide media group and is covered by Bauer Media Group. The main goal of my thesis is to analyze the position of Bauer Media on the Czech media market. At the same time I focus on the development of the mother company. As an analysis method I use the evaluation of the chronological development of both of the companies with an emphasis on the most fundamental circumstances. In case of Bauer Media I compare the observations with the development of the Czech magazine market. Further I analyze especially the specific data about paid circulation and magazine readership of the magazines published by Bauer Media because magazines are the primary focus of the Czech company, as well as the mother company. The bachelor thesis is divided into three main parts. In the introductory theoretical part I explain various theories and definitions which are linked to the topic of the bachelor thesis. The following part focuses on the position of Bauer Media Group in Germany and worldwide. I also briefly introduce the presence of the company in Great Britain and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013646180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV