Novinářské cesty jako prostředek PR komunikace v cestovním ruchu
Press trips as tool of PR communication of tourism
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/29047/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29047Identifikátory
SIS: 86741
Kolekce
- Kvalifikační práce [18229]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Bakalářská práce "Novinářské cesty jako prostředek PR komunikace v cestovním ruchu" pojednává o problematice novinářských cest (press trips), zvláště pak z oblasti cestovního ruchu. Práce vychází z obecné teorie komunikace. Obecné zákonitosti dále konkretizuje a dává do souvislosti s teorií marketingu a public relations. Nakonec zúží problematiku jen na oblast cestovního ruchu a popíše, jaké místo v ní zaujímají novinářské cesty a jaké z toho vyplývají zákonitosti. Praktickou část tvoří analýza článku, který byl napsán na základě účasti jeho autora na novinářské cestě do Lisabonu a okolí.
Bachelor thesis "Press trips as a tool of PR communication of tourism" deals with problematic of press trips, specially from tourism industry. The thesis starts with a generalized theory of communication. Then shows how they are related to more concrete areas as marketing and public relations. At the end thesis puts all in the context of tourism, describing the position where press trips takes place and also regularities of this conclusion. The practical part forms the analysis of the article, which is a result of author's participation on the press trip to Lisbon and surrounding area.