Zobrazit minimální záznam

Baťa brand in commercials 1920-1925
dc.contributor.advisorKopecký, Ladislav
dc.creatorPeprníková, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-20T22:20:11Z
dc.date.available2017-04-20T22:20:11Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29051
dc.description.abstractMá bakalářská práce "Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925" pojednává o marketingové komunikaci zlínské firmy ve zmíněných letech. První část práce se zabývá krátkou historií firmy Baťa. Následující kapitola se věnuje samotnému zakladateli firmy a jeho vztahem k reklamě, který byl velice kladný. Hlavní jádro celé práce popisuje pomocí deskripce po časové ose tiskovou reklamu na stránkách Národních listů v první polovině dvacátých let minulého století. V dalších částech práce rozebírám filmovou reklamu, kterou firma Baťa propagovala své výrobky. Mezi další formy marketingové komunikace, které firma v letech 1920-1925 používala, patřily plakáty, letáky, výkladní skříně, firemní nápisy, logo, reklama službou, baťovská cena, brožury. Bakalářská práce se jimi také zabývá. Práce také rozebírá způsoby, kdy komunikovala, co komunikovala a jak komunikovala. Reklamu dává do časových souvislostí s děním v tehdejším Československu. V závěru pak shrnuje způsob, jakým firma pomocí reklamy budovala svou značku.cs_CZ
dc.description.abstractMy Bachelor thesis "Bata brand in commercials in 1920-1925" deals with marketing communications of Zlin company in the referenced years. First part of the thesis describes brief history of Bata company. Next chapter describes relation of factory founder Tomas Bata to advertisement, which was very positive. Main part of my thesis describes commercials in newspapers Narodní listy via description by time axis. In the other parts of bachelor thesis film advertisement is described. Among other forms of marketing communications of Bata company, which was used between years 1920-1925, belong posters, leaflets, shop windows, company signs, logo, commercial in services, Bata's price, prospectuses. Bachelor thesis deals with them also. My thesis also proposes to find out the methods, when was they communicated, what and how communicated. Thesis gives the communication in the times coherence of the events in Czechoslovakia. In the resume the thesis summaries the way, how firm build the brand Bata.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleZnačka Baťa v reklamě v letech 1920-1925cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86720
dc.title.translatedBaťa brand in commercials 1920-1925en_US
dc.contributor.refereeKöppl, Daniel
dc.identifier.aleph001366309
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csMá bakalářská práce "Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925" pojednává o marketingové komunikaci zlínské firmy ve zmíněných letech. První část práce se zabývá krátkou historií firmy Baťa. Následující kapitola se věnuje samotnému zakladateli firmy a jeho vztahem k reklamě, který byl velice kladný. Hlavní jádro celé práce popisuje pomocí deskripce po časové ose tiskovou reklamu na stránkách Národních listů v první polovině dvacátých let minulého století. V dalších částech práce rozebírám filmovou reklamu, kterou firma Baťa propagovala své výrobky. Mezi další formy marketingové komunikace, které firma v letech 1920-1925 používala, patřily plakáty, letáky, výkladní skříně, firemní nápisy, logo, reklama službou, baťovská cena, brožury. Bakalářská práce se jimi také zabývá. Práce také rozebírá způsoby, kdy komunikovala, co komunikovala a jak komunikovala. Reklamu dává do časových souvislostí s děním v tehdejším Československu. V závěru pak shrnuje způsob, jakým firma pomocí reklamy budovala svou značku.cs_CZ
uk.abstract.enMy Bachelor thesis "Bata brand in commercials in 1920-1925" deals with marketing communications of Zlin company in the referenced years. First part of the thesis describes brief history of Bata company. Next chapter describes relation of factory founder Tomas Bata to advertisement, which was very positive. Main part of my thesis describes commercials in newspapers Narodní listy via description by time axis. In the other parts of bachelor thesis film advertisement is described. Among other forms of marketing communications of Bata company, which was used between years 1920-1925, belong posters, leaflets, shop windows, company signs, logo, commercial in services, Bata's price, prospectuses. Bachelor thesis deals with them also. My thesis also proposes to find out the methods, when was they communicated, what and how communicated. Thesis gives the communication in the times coherence of the events in Czechoslovakia. In the resume the thesis summaries the way, how firm build the brand Bata.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013663090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV