Zobrazit minimální záznam

The etrance of Starbucks Coffee Company into the Czech market in 2008-2009
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorNováková, Petra
dc.date.accessioned2017-04-20T22:21:16Z
dc.date.available2017-04-20T22:21:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29056
dc.description.abstractBakalářská práce "Vstup značky Starbucks na český trh v letech 2008-2009" pojednává o společnosti Starbucks Coffee a jejím vstupu na trh České republiky. Zabývá se popisem značky Starbucks jakožto celku, její historií, odlišností od ostatních značek a jejím specifickým přístupem k marketingové komunikaci. Především je pak popisem jejích marketingových a komunikačních aktivit v letech 2008 a 2009 v České republice a zhodnocením použitých komunikačních technik, které tato firma použila pro svůj vstup do nové země. Práce také srovnává komunikační aktivity značky Starbucks v ČR a zahraničních zemích, kde působí. Zároveň popisuje moderní způsob marketingové komunikace implementující individuální přístup k zákazníkovi, společenskou odpovědnost firmy a využívání nových komunikačních kanálů, který právě společnost Starbucks Coffee reprezentuje. Cílem práce je pak vytvořit ucelený soubor poznatků o společnosti Starbucks Coffee, její firemní strategii a kultuře a také popsat jednotlivé marketingové kroky a postupy využívané touto značkou nejenom v globálním, ale i lokálním měřítku. Tato práce si rovněž klade za cíl zjistit, zda a jak značka Starbucks přizpůsobuje charakter marketingové komunikace na zahraničních trzích tak, aby odpovídala lokálním standardům a potřebám zákazníků.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "The entrance of Starbucks Coffee Company into the Czech market in 2008-2009" deals with Starbucks Coffee Company and its entrance into the market of the Czech Republic. Thesis is concerned with the description of Starbucks brand in general, its distinctive position among the others and its specific approach to marketing communication. First and foremost, the thesis is the description of its marketing and communication activities in the Czech Republic between years 2008 and 2009 and review of the communication techniques they were used for the entrance into the new country. The thesis also compares communication activities of Starbucks in the Czech Republic and foreign countries. Simultaneously, it describes the modern way of marketing communication including individual approach to customer, corporate social responsibility and use of new communication channels, which all Starbucks represents. The purpose of the bachelor thesis is to create a comprehensive file about Starbucks Coffee Company, its corporate strategy and culture and to describe the particular marketing procedures used by the company in global and local measure. It also proposes to find out if and how is Starbucks brand adapting the marketing communication patterns in foreign markets to correspond with a local customer standards...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleVstup značky Starbucks na český trh v letech 2008-2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86718
dc.title.translatedThe etrance of Starbucks Coffee Company into the Czech market in 2008-2009en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001366312
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Vstup značky Starbucks na český trh v letech 2008-2009" pojednává o společnosti Starbucks Coffee a jejím vstupu na trh České republiky. Zabývá se popisem značky Starbucks jakožto celku, její historií, odlišností od ostatních značek a jejím specifickým přístupem k marketingové komunikaci. Především je pak popisem jejích marketingových a komunikačních aktivit v letech 2008 a 2009 v České republice a zhodnocením použitých komunikačních technik, které tato firma použila pro svůj vstup do nové země. Práce také srovnává komunikační aktivity značky Starbucks v ČR a zahraničních zemích, kde působí. Zároveň popisuje moderní způsob marketingové komunikace implementující individuální přístup k zákazníkovi, společenskou odpovědnost firmy a využívání nových komunikačních kanálů, který právě společnost Starbucks Coffee reprezentuje. Cílem práce je pak vytvořit ucelený soubor poznatků o společnosti Starbucks Coffee, její firemní strategii a kultuře a také popsat jednotlivé marketingové kroky a postupy využívané touto značkou nejenom v globálním, ale i lokálním měřítku. Tato práce si rovněž klade za cíl zjistit, zda a jak značka Starbucks přizpůsobuje charakter marketingové komunikace na zahraničních trzích tak, aby odpovídala lokálním standardům a potřebám zákazníků.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "The entrance of Starbucks Coffee Company into the Czech market in 2008-2009" deals with Starbucks Coffee Company and its entrance into the market of the Czech Republic. Thesis is concerned with the description of Starbucks brand in general, its distinctive position among the others and its specific approach to marketing communication. First and foremost, the thesis is the description of its marketing and communication activities in the Czech Republic between years 2008 and 2009 and review of the communication techniques they were used for the entrance into the new country. The thesis also compares communication activities of Starbucks in the Czech Republic and foreign countries. Simultaneously, it describes the modern way of marketing communication including individual approach to customer, corporate social responsibility and use of new communication channels, which all Starbucks represents. The purpose of the bachelor thesis is to create a comprehensive file about Starbucks Coffee Company, its corporate strategy and culture and to describe the particular marketing procedures used by the company in global and local measure. It also proposes to find out if and how is Starbucks brand adapting the marketing communication patterns in foreign markets to correspond with a local customer standards...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013663120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV