Zobrazit minimální záznam

Creation and brand building of the Partners in 2007-09
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorDaxnerová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-20T22:27:52Z
dc.date.available2017-04-20T22:27:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29077
dc.description.abstractBakalářská práce "Vznik a budování značky Partners v letech 2007-09" pojednává o budování a komunikaci značky Partners od jejího vzniku v červenci 2007 do konce roku 2009. Společnost Partners je firma zabývající se finančním poradenstvím, která si přes své krátké působení vybudovala silné postavení na trhu. Cílem mé práce je popsat proces budování značky této společnosti a roli marketingové komunikace v něm.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "Creation and brand building of the Partners in 2007-09" deals with building and communication of the brand Partners from its creation in July 2007 to the end of 2009. The Partners is the company engaged in financial consulting and despite a short presence in the market has built a strong position among its competitors. The purpose of this thesis is to describe a process of brand building of this company and the role of marketing communication in this process.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleVznik a budování značky Partners v letech 2007-09cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86698
dc.title.translatedCreation and brand building of the Partners in 2007-09en_US
dc.contributor.refereeKöppl, Daniel
dc.identifier.aleph001368781
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Vznik a budování značky Partners v letech 2007-09" pojednává o budování a komunikaci značky Partners od jejího vzniku v červenci 2007 do konce roku 2009. Společnost Partners je firma zabývající se finančním poradenstvím, která si přes své krátké působení vybudovala silné postavení na trhu. Cílem mé práce je popsat proces budování značky této společnosti a roli marketingové komunikace v něm.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Creation and brand building of the Partners in 2007-09" deals with building and communication of the brand Partners from its creation in July 2007 to the end of 2009. The Partners is the company engaged in financial consulting and despite a short presence in the market has built a strong position among its competitors. The purpose of this thesis is to describe a process of brand building of this company and the role of marketing communication in this process.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013687810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV