Zobrazit minimální záznam

Employee selection, appraisal and development by means of the assessment centre
dc.contributor.advisorŠnýdrová, Ivana
dc.creatorDočekalová, Klára
dc.date.accessioned2017-04-21T00:21:56Z
dc.date.available2017-04-21T00:21:56Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29373
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je objasnit metodu Assessment Centre, její teoretická východiska se zaměřením na diagnostické nástroje, které využívá, a vhodnost jejich použití. Bližší pozornost je dále věnována očekávané budoucnosti metody. První část práce je zaměřená na definování metody, oblasti jejího možného využití, a aby si čtenář mohl představit metodu Assessment Centre v širších souvislostech, zabývá se práce i teoretickými východisky metody. Měření efektivity je rozhodující pro standardizaci metody, a proto je i tato práce zacílená na kritéria, která jsou měřena u metody Assessment Centre. Největší pozornost je ovšem věnována nástrojům, které metoda Assessment Centre používá k diagnostice, a jejich vhodnosti k použití v jednotlivých typech Assessment Centre. V závěrečné části si práce klade za cíl popsat ideální postup při realizaci programu Assessment Centre.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this study is to clarify that is the Assessment Centre method, it's theoretical background and to focus on psychodiagnostic methods and their suitability for usage in Assessment Centre. Close attention is paid to expected future for this method. First part of this study is focused on definition of the method, usage areas and theoretical background. Measuring for the method effectiveness is important for standardization procedure. For that reason is study aimed on criterias that needs to be measured. The main attention is paid to diagnostic tools used in Assessment Centre. The final part is focused on program realization process.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVýběr, hodnocení a rozvoj zaměstnanců pomocí metody Assessment Centrecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-22
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74445
dc.title.translatedEmployee selection, appraisal and development by means of the assessment centreen_US
dc.contributor.refereeMichalová, Lucie
dc.identifier.aleph001122547
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHlavním cílem této práce je objasnit metodu Assessment Centre, její teoretická východiska se zaměřením na diagnostické nástroje, které využívá, a vhodnost jejich použití. Bližší pozornost je dále věnována očekávané budoucnosti metody. První část práce je zaměřená na definování metody, oblasti jejího možného využití, a aby si čtenář mohl představit metodu Assessment Centre v širších souvislostech, zabývá se práce i teoretickými východisky metody. Měření efektivity je rozhodující pro standardizaci metody, a proto je i tato práce zacílená na kritéria, která jsou měřena u metody Assessment Centre. Největší pozornost je ovšem věnována nástrojům, které metoda Assessment Centre používá k diagnostice, a jejich vhodnosti k použití v jednotlivých typech Assessment Centre. V závěrečné části si práce klade za cíl popsat ideální postup při realizaci programu Assessment Centre.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this study is to clarify that is the Assessment Centre method, it's theoretical background and to focus on psychodiagnostic methods and their suitability for usage in Assessment Centre. Close attention is paid to expected future for this method. First part of this study is focused on definition of the method, usage areas and theoretical background. Measuring for the method effectiveness is important for standardization procedure. For that reason is study aimed on criterias that needs to be measured. The main attention is paid to diagnostic tools used in Assessment Centre. The final part is focused on program realization process.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990011225470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV