dc.contributor.advisor | Šnýdrová, Ivana | |
dc.creator | Dočekalová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2017-04-21T00:21:56Z | |
dc.date.available | 2017-04-21T00:21:56Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/29373 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této práce je objasnit metodu Assessment Centre, její teoretická východiska se zaměřením na diagnostické nástroje, které využívá, a vhodnost jejich použití. Bližší pozornost je dále věnována očekávané budoucnosti metody. První část práce je zaměřená na definování metody, oblasti jejího možného využití, a aby si čtenář mohl představit metodu Assessment Centre v širších souvislostech, zabývá se práce i teoretickými východisky metody. Měření efektivity je rozhodující pro standardizaci metody, a proto je i tato práce zacílená na kritéria, která jsou měřena u metody Assessment Centre. Největší pozornost je ovšem věnována nástrojům, které metoda Assessment Centre používá k diagnostice, a jejich vhodnosti k použití v jednotlivých typech Assessment Centre. V závěrečné části si práce klade za cíl popsat ideální postup při realizaci programu Assessment Centre. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this study is to clarify that is the Assessment Centre method, it's theoretical background and to focus on psychodiagnostic methods and their suitability for usage in Assessment Centre. Close attention is paid to expected future for this method. First part of this study is focused on definition of the method, usage areas and theoretical background. Measuring for the method effectiveness is important for standardization procedure. For that reason is study aimed on criterias that needs to be measured. The main attention is paid to diagnostic tools used in Assessment Centre. The final part is focused on program realization process. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Výběr, hodnocení a rozvoj zaměstnanců pomocí metody Assessment Centre | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-06-22 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 74445 | |
dc.title.translated | Employee selection, appraisal and development by means of the assessment centre | en_US |
dc.contributor.referee | Michalová, Lucie | |
dc.identifier.aleph | 001122547 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Hlavním cílem této práce je objasnit metodu Assessment Centre, její teoretická východiska se zaměřením na diagnostické nástroje, které využívá, a vhodnost jejich použití. Bližší pozornost je dále věnována očekávané budoucnosti metody. První část práce je zaměřená na definování metody, oblasti jejího možného využití, a aby si čtenář mohl představit metodu Assessment Centre v širších souvislostech, zabývá se práce i teoretickými východisky metody. Měření efektivity je rozhodující pro standardizaci metody, a proto je i tato práce zacílená na kritéria, která jsou měřena u metody Assessment Centre. Největší pozornost je ovšem věnována nástrojům, které metoda Assessment Centre používá k diagnostice, a jejich vhodnosti k použití v jednotlivých typech Assessment Centre. V závěrečné části si práce klade za cíl popsat ideální postup při realizaci programu Assessment Centre. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this study is to clarify that is the Assessment Centre method, it's theoretical background and to focus on psychodiagnostic methods and their suitability for usage in Assessment Centre. Close attention is paid to expected future for this method. First part of this study is focused on definition of the method, usage areas and theoretical background. Measuring for the method effectiveness is important for standardization procedure. For that reason is study aimed on criterias that needs to be measured. The main attention is paid to diagnostic tools used in Assessment Centre. The final part is focused on program realization process. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011225470106986 | |