Zobrazit minimální záznam

Individual and social development of a grammar school teacher
dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav
dc.creatorŠtěpánová, Berta
dc.date.accessioned2017-04-21T00:28:07Z
dc.date.available2017-04-21T00:28:07Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29396
dc.description.abstractPredkla dana pra ce se ve trech kapitola ch snazi pojmout co nejsirsi spektrum podminek, informaci a uhl pohledu, ktere je nezbytne bra t v uvahu v nastavova ni dalsiho vzdžla va ni uc itel v oblasti osobnostniho a socia lniho rozvoje. Jedna se o celozivotni proces zdokonalova ni, ktery ovlivni dalsi uc itelovo psobeni na za ky i jeho vlastni zivot. Tato pra ce zkouma legislativni zazemi v mezina rodni dimenzi a v ceske m kontextu. V teoreticke ca sti vysvžtluje pojmy, ktere se nejcastžji v te to te matice objevuji a klade si za cil obecne kompetence rozklicovat do dilcich mžritelnych dovednosti. Pra ce si neklade za cil dane proble my resit, jedna se o nastinžni cele vyse jmenovane te matiky. Vžtsina informaci byla cerpa na z relevantni pedagogicke literatury a za kon. Aktua lni te mata a na zory byly prevzaty z internetovych diskuzi. V za vžru kazde kapitoly se autorka snazi o shrnuti podklad zjistžnych z literatury a vyjadruje svj vlastni na zor.cs_CZ
dc.description.abstractSupposed work attempts in its three chapters conceive as wide as possible spectrum of conditions, informations and angels of different views, which are necessary to take into account in setting up of further development (education) of teachers in area of personal and social development. It is whole life process of improvement , which influence further acts of the teacher on students and his own life. It has not as a target to solve the problems, it only outlines whole mentioned thematic. Most of informations were taken from relevant pedagogic literature and laws. Actual themes and discussions where taken over from web discussions. At the end of each chapter an author tries to summarize a groundwork found out in literature and expresses her own opinion.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleOsobnostní a sociální rozvoj učitele na gymnáziucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-22
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74452
dc.title.translatedIndividual and social development of a grammar school teacheren_US
dc.contributor.refereeŠtěpánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001122704
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPredkla dana pra ce se ve trech kapitola ch snazi pojmout co nejsirsi spektrum podminek, informaci a uhl pohledu, ktere je nezbytne bra t v uvahu v nastavova ni dalsiho vzdžla va ni uc itel v oblasti osobnostniho a socia lniho rozvoje. Jedna se o celozivotni proces zdokonalova ni, ktery ovlivni dalsi uc itelovo psobeni na za ky i jeho vlastni zivot. Tato pra ce zkouma legislativni zazemi v mezina rodni dimenzi a v ceske m kontextu. V teoreticke ca sti vysvžtluje pojmy, ktere se nejcastžji v te to te matice objevuji a klade si za cil obecne kompetence rozklicovat do dilcich mžritelnych dovednosti. Pra ce si neklade za cil dane proble my resit, jedna se o nastinžni cele vyse jmenovane te matiky. Vžtsina informaci byla cerpa na z relevantni pedagogicke literatury a za kon. Aktua lni te mata a na zory byly prevzaty z internetovych diskuzi. V za vžru kazde kapitoly se autorka snazi o shrnuti podklad zjistžnych z literatury a vyjadruje svj vlastni na zor.cs_CZ
uk.abstract.enSupposed work attempts in its three chapters conceive as wide as possible spectrum of conditions, informations and angels of different views, which are necessary to take into account in setting up of further development (education) of teachers in area of personal and social development. It is whole life process of improvement , which influence further acts of the teacher on students and his own life. It has not as a target to solve the problems, it only outlines whole mentioned thematic. Most of informations were taken from relevant pedagogic literature and laws. Actual themes and discussions where taken over from web discussions. At the end of each chapter an author tries to summarize a groundwork found out in literature and expresses her own opinion.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990011227040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV