dc.contributor.advisor | Beneš, Milan | |
dc.creator | Mikysková, Barbara | |
dc.date.accessioned | 2017-04-21T01:49:42Z | |
dc.date.available | 2017-04-21T01:49:42Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/29624 | |
dc.description.abstract | Práce "Systémy dalšího vzdělávání pedagogů tance" se zabývá dosud málo tematizovanou problematiku dalšího vzdělávání v oboru pedagogika tance. Obor pedagogika tance je pro potřeby práce redukován na systém tvořený dvěma složkami: jednak "triádou aktérů" (pedagog tance- vzdělávací instituce- student) a jednak procesy, které mezi nimi probíhají. Tyto procesy jsou, jak práce ukazuje, základními hodnototvornými faktory oboru pedagogika tance. Z toho důvodu je cílem práce v první řadě popis pedagogických procesů a jejich důsledků. Základnou popisu je výzkum, který byl v rámci práce prováděn. Výzkum vypovídá především o přístupu účastníků ke vzdělávacím programům. Stěžejní částí výzkumu byla dotazníková sonda mapující situaci dalšího vzdělávání pedagogů tance na vzorku respondentů pěti vzdělávacích institucí v České republice a Švýcarsku. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis "Systems of continuing education in pedagogy of dance" presents a description of key interactions in the area of continuing education in pedagogy of dance. For the purpose of this thesis the field of pedagogy of dance is understood as a structure consisting of two main factors: three subjects (pedagogue of dance- educational organization- student) and processes by which they influence each other. The aim of the thesis is to describe these processes and their consequences. All values that orient the educational interactions in pedagogy of dance are given by these processes. The main resource of information is a research based on a quantitative questionnaire- survey . The survey was focused on mapping the situation of continuing education in pedagogy of dance as a dynamic chain of interactions among institutions, pedagogues and students. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Systémy dalšího vzdělávání pedagogů tance | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-09 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 75327 | |
dc.title.translated | Systems of continuing education in pedagogy of dance | en_US |
dc.contributor.referee | Mužík, Jaroslav | |
dc.identifier.aleph | 001136390 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce "Systémy dalšího vzdělávání pedagogů tance" se zabývá dosud málo tematizovanou problematiku dalšího vzdělávání v oboru pedagogika tance. Obor pedagogika tance je pro potřeby práce redukován na systém tvořený dvěma složkami: jednak "triádou aktérů" (pedagog tance- vzdělávací instituce- student) a jednak procesy, které mezi nimi probíhají. Tyto procesy jsou, jak práce ukazuje, základními hodnototvornými faktory oboru pedagogika tance. Z toho důvodu je cílem práce v první řadě popis pedagogických procesů a jejich důsledků. Základnou popisu je výzkum, který byl v rámci práce prováděn. Výzkum vypovídá především o přístupu účastníků ke vzdělávacím programům. Stěžejní částí výzkumu byla dotazníková sonda mapující situaci dalšího vzdělávání pedagogů tance na vzorku respondentů pěti vzdělávacích institucí v České republice a Švýcarsku. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis "Systems of continuing education in pedagogy of dance" presents a description of key interactions in the area of continuing education in pedagogy of dance. For the purpose of this thesis the field of pedagogy of dance is understood as a structure consisting of two main factors: three subjects (pedagogue of dance- educational organization- student) and processes by which they influence each other. The aim of the thesis is to describe these processes and their consequences. All values that orient the educational interactions in pedagogy of dance are given by these processes. The main resource of information is a research based on a quantitative questionnaire- survey . The survey was focused on mapping the situation of continuing education in pedagogy of dance as a dynamic chain of interactions among institutions, pedagogues and students. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011363900106986 | |