Zobrazit minimální záznam

Analysis of price, time and distance accessibility diferentitation in the Czech railroad system
dc.contributor.advisorHudeček, Tomáš
dc.creatorHanes, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-21T02:30:30Z
dc.date.available2017-04-21T02:30:30Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29760
dc.description.abstractAnalýza diferenciace cenové, asové a vzdálenostní akcesibility v rámci sít D Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce je vy ešení otázky akcesibility v oblasti osobní železni ní p epravy v síti eských drah na území eské republiky. Díl ími cíli jsou analýzy vzdálenostní, cenové a asové dostupnosti železni ní osobní p epravy. K hlavním pramenným zdroj m práce pat í Železni ní jízdní ád D 2009 a geografická databáze Arc R 500. Základním nástrojem pro zpracování je geografický informa ní systém (GIS) s programovými nadstavbami zam enými na sí ové analýzy. K hlavním výstup m práce pat í databáze železni ních stanic s hodnotami o vzdálenostní, cenové a asové dostupnosti. Dalšími výstupy jsou díl í mapy prezentující jednotlivé druhy dostupností. Sou ástí výsledk je v neposlední ad také metodika stanovení odlišných druh akcesibilit, hodnocení použitých metod, hodnocení kvality model vzhledem k použitým dat m a konfrontace díl ích výsledk s ostatní literaturou. Klí ová slova: akcesibilita, železni ní doprava, sí ová analýza, dostupnost, modely dostupnosti, Network Analystcs_CZ
dc.description.abstractAnalysis of differences in price, time and distinct measures of accessibility for eské dráhy Abstract The main aim of this thesis is to resolve the issue of accessibility in the passenger rail network of eské dráhy in the Czech Republic. Secondary objectives are the analysis of distance, time availability, and price of passenger rail service. The main sources are the Railway Timetable 2009 and the geographic database Arc R 500. Basic tool for the processing is geographic information system (GIS) with extension Network Analyst. The main aim of the thesis is to provide a database with the values of distance, time availability and price. Secondary aims are to produce partial maps which present various types of accessibility. Part of the results are also the methodology for establishing different kinds of accessibility, the evaluation of methods used, and quality assessment models used in relation to the database and partial results of comparison with the literature. Keywords: transport accessibility, rail transport, network analysis, accessibility, availability of models, Network Analysten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjecttransport accessibilityen_US
dc.subjectrail transporten_US
dc.subjectnetwork analysisen_US
dc.subjectakcesibilitacs_CZ
dc.subjectželezniční dopravacs_CZ
dc.subjectsíťová analýzacs_CZ
dc.subjectNetwork Analystcs_CZ
dc.titleAnalýza difenciace cenové, časové a vzdálenostní akcesibility v rámci sítě ČDcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-25
dc.description.departmentDepartment of Applied Geoinformatics and Cartographyen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId67315
dc.title.translatedAnalysis of price, time and distance accessibility diferentitation in the Czech railroad systemen_US
dc.contributor.refereeLysák, Jakub
dc.identifier.aleph001292847
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKartografie a geoinformatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineCartography and Geoinformaticsen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Applied Geoinformatics and Cartographyen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csKartografie a geoinformatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enCartography and Geoinformaticsen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAnalýza diferenciace cenové, asové a vzdálenostní akcesibility v rámci sít D Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce je vy ešení otázky akcesibility v oblasti osobní železni ní p epravy v síti eských drah na území eské republiky. Díl ími cíli jsou analýzy vzdálenostní, cenové a asové dostupnosti železni ní osobní p epravy. K hlavním pramenným zdroj m práce pat í Železni ní jízdní ád D 2009 a geografická databáze Arc R 500. Základním nástrojem pro zpracování je geografický informa ní systém (GIS) s programovými nadstavbami zam enými na sí ové analýzy. K hlavním výstup m práce pat í databáze železni ních stanic s hodnotami o vzdálenostní, cenové a asové dostupnosti. Dalšími výstupy jsou díl í mapy prezentující jednotlivé druhy dostupností. Sou ástí výsledk je v neposlední ad také metodika stanovení odlišných druh akcesibilit, hodnocení použitých metod, hodnocení kvality model vzhledem k použitým dat m a konfrontace díl ích výsledk s ostatní literaturou. Klí ová slova: akcesibilita, železni ní doprava, sí ová analýza, dostupnost, modely dostupnosti, Network Analystcs_CZ
uk.abstract.enAnalysis of differences in price, time and distinct measures of accessibility for eské dráhy Abstract The main aim of this thesis is to resolve the issue of accessibility in the passenger rail network of eské dráhy in the Czech Republic. Secondary objectives are the analysis of distance, time availability, and price of passenger rail service. The main sources are the Railway Timetable 2009 and the geographic database Arc R 500. Basic tool for the processing is geographic information system (GIS) with extension Network Analyst. The main aim of the thesis is to provide a database with the values of distance, time availability and price. Secondary aims are to produce partial maps which present various types of accessibility. Part of the results are also the methodology for establishing different kinds of accessibility, the evaluation of methods used, and quality assessment models used in relation to the database and partial results of comparison with the literature. Keywords: transport accessibility, rail transport, network analysis, accessibility, availability of models, Network Analysten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
dc.identifier.lisID990012928470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV