Zobrazit minimální záznam

Analysis of Communication Focused on Gender Stereotypes on the Children's Internet Portal "Alík"
dc.contributor.advisorPavlík, Petr
dc.creatorMlynářová, Martina
dc.date.accessioned2020-08-27T14:10:20Z
dc.date.available2020-08-27T14:10:20Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30822
dc.description.abstractInternet a jeho globální demokratické a do značné míry svobodné prostředí poskytuje svým (nejen) dětským uživatelům a uživatelkám obrovské množství informací, ale i aktivit, her atd. Děti tyto zdroje masivně využívají a zároveň si nevědomě osvojují určité představy o společnosti, o světě, ale i o ženách a o mužích. Podílejí se tak na svém vlastním vývoji, sebehodnocení a na základě přijímaných sdělení si do budoucna budují i určitý přístup k okolí. Jinými slovy, moderní komunikační prostředky nabízejí (nejen) dětem téměř neomezené možnosti sebereflexe a sebeprojekce, stejně jako jim otvírají prostor pro uchopení své genderové identity.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleGenderové stereotypy v poradně dětského zábavního portálu Alíkcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-03-24
dc.description.departmentKatedra genderových studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Gender Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId58795
dc.title.translatedAnalysis of Communication Focused on Gender Stereotypes on the Children's Internet Portal "Alík"en_US
dc.contributor.refereeTurková, Miloslava
dc.identifier.aleph001221775
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudium humanitní vzdělanostics_CZ
thesis.degree.disciplineLiberal Arts and Humanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra genderových studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Gender Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudium humanitní vzdělanostics_CZ
uk.degree-discipline.enLiberal Arts and Humanitiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csInternet a jeho globální demokratické a do značné míry svobodné prostředí poskytuje svým (nejen) dětským uživatelům a uživatelkám obrovské množství informací, ale i aktivit, her atd. Děti tyto zdroje masivně využívají a zároveň si nevědomě osvojují určité představy o společnosti, o světě, ale i o ženách a o mužích. Podílejí se tak na svém vlastním vývoji, sebehodnocení a na základě přijímaných sdělení si do budoucna budují i určitý přístup k okolí. Jinými slovy, moderní komunikační prostředky nabízejí (nejen) dětem téměř neomezené možnosti sebereflexe a sebeprojekce, stejně jako jim otvírají prostor pro uchopení své genderové identity.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra genderových studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990012217750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV