dc.contributor.advisor | Pavlík, Petr | |
dc.creator | Mlynářová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2020-08-27T14:10:20Z | |
dc.date.available | 2020-08-27T14:10:20Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/30822 | |
dc.description.abstract | Internet a jeho globální demokratické a do značné míry svobodné prostředí poskytuje svým (nejen) dětským uživatelům a uživatelkám obrovské množství informací, ale i aktivit, her atd. Děti tyto zdroje masivně využívají a zároveň si nevědomě osvojují určité představy o společnosti, o světě, ale i o ženách a o mužích. Podílejí se tak na svém vlastním vývoji, sebehodnocení a na základě přijímaných sdělení si do budoucna budují i určitý přístup k okolí. Jinými slovy, moderní komunikační prostředky nabízejí (nejen) dětem téměř neomezené možnosti sebereflexe a sebeprojekce, stejně jako jim otvírají prostor pro uchopení své genderové identity. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.title | Genderové stereotypy v poradně dětského zábavního portálu Alík | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-03-24 | |
dc.description.department | Katedra genderových studií | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Gender Studies | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Humanities | en_US |
dc.identifier.repId | 58795 | |
dc.title.translated | Analysis of Communication Focused on Gender Stereotypes on the Children's Internet Portal "Alík" | en_US |
dc.contributor.referee | Turková, Miloslava | |
dc.identifier.aleph | 001221775 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Studium humanitní vzdělanosti | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Liberal Arts and Humanities | en_US |
thesis.degree.program | Humanitní studia | cs_CZ |
thesis.degree.program | Humanities | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta humanitních studií::Katedra genderových studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Humanities::Department of Gender Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Humanities | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FHS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Studium humanitní vzdělanosti | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Liberal Arts and Humanities | en_US |
uk.degree-program.cs | Humanitní studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Humanities | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Internet a jeho globální demokratické a do značné míry svobodné prostředí poskytuje svým (nejen) dětským uživatelům a uživatelkám obrovské množství informací, ale i aktivit, her atd. Děti tyto zdroje masivně využívají a zároveň si nevědomě osvojují určité představy o společnosti, o světě, ale i o ženách a o mužích. Podílejí se tak na svém vlastním vývoji, sebehodnocení a na základě přijímaných sdělení si do budoucna budují i určitý přístup k okolí. Jinými slovy, moderní komunikační prostředky nabízejí (nejen) dětem téměř neomezené možnosti sebereflexe a sebeprojekce, stejně jako jim otvírají prostor pro uchopení své genderové identity. | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra genderových studií | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012217750106986 | |