dc.contributor.advisor | Matějček, Tomáš | |
dc.creator | Holeček, František | |
dc.date.accessioned | 2017-04-21T07:16:03Z | |
dc.date.available | 2017-04-21T07:16:03Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/30901 | |
dc.description.abstract | Práce otevírá zatím neřešené téma možností integrované výuky zeměpisu a hudební výchovy. Problematikou se zabývá ve dvou částech. První je rešerše dostupné literatury a zdrojů a shrnuje teoretické předpoklady pro tuto výuku a zatím proběhlé zkušenosti. Konkrétně se tato část zabývá integrovanou výukou obecně, integrovanou výukou v České republice v oblasti přírodních věd a estetických. Dále zpracovává výukové metody vhodné pro integrovanou výuku hudební výchovy a zeměpisu. Druhá část je konkrétním hledáním a navrhováním možností výuky. Z pohledu organizace výuky je členěna na tři části: integrace hudební výchovy do hodin zeměpisu, integrace zeměpisu do hodin hudební výchovy a samostatná integrovaná výuka zeměpisu a hudební výchovy. Pro ilustraci tato část obsahuje konkrétní výukové aktivity. Klíčová slova: integrace, integrovaná výuka, geografie, hudební výchova, projektová výuka | cs_CZ |
dc.description.abstract | Thesis opens up the new topic - possibilities of integrated teaching of geography and musical appreciation. The issue is soluted in two parts. The first one is the research of literature and resources, and summarizes the theoretical assumptions for the teaching and past experience with integrated teaching. Specifically, this section deals with integrated education in general, integrated education in the Czech Republic in the field of sciences and aesthetics theory. It further process teaching methods suitable for integrated teaching of music appreciation and geography. The second part is a specific finding and suggesting the way of teaching it. From the perspective of the organization of teaching is this part divided into three sections: the integration of music education in the geography lessons, the integration of geography into music lessons and special integrated teaching geography and music appreciation. This section includes specific learning activities for illustration. Keywords: integration, integrated learning, geography, music appreciation, project based learning | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.title | Možnosti integrovaného pojetí výuky geografie a hudební výchovy | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-18 | |
dc.description.department | Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 65429 | |
dc.title.translated | The possibilities of integrated teaching of geography and musical appreciation | en_US |
dc.contributor.referee | Ceeová, Zuzana | |
dc.identifier.aleph | 001274654 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Biologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Biology Oriented at Education - Geography Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Biologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Biology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Biologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Biology Oriented at Education - Geography Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Biologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Biology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce otevírá zatím neřešené téma možností integrované výuky zeměpisu a hudební výchovy. Problematikou se zabývá ve dvou částech. První je rešerše dostupné literatury a zdrojů a shrnuje teoretické předpoklady pro tuto výuku a zatím proběhlé zkušenosti. Konkrétně se tato část zabývá integrovanou výukou obecně, integrovanou výukou v České republice v oblasti přírodních věd a estetických. Dále zpracovává výukové metody vhodné pro integrovanou výuku hudební výchovy a zeměpisu. Druhá část je konkrétním hledáním a navrhováním možností výuky. Z pohledu organizace výuky je členěna na tři části: integrace hudební výchovy do hodin zeměpisu, integrace zeměpisu do hodin hudební výchovy a samostatná integrovaná výuka zeměpisu a hudební výchovy. Pro ilustraci tato část obsahuje konkrétní výukové aktivity. Klíčová slova: integrace, integrovaná výuka, geografie, hudební výchova, projektová výuka | cs_CZ |
uk.abstract.en | Thesis opens up the new topic - possibilities of integrated teaching of geography and musical appreciation. The issue is soluted in two parts. The first one is the research of literature and resources, and summarizes the theoretical assumptions for the teaching and past experience with integrated teaching. Specifically, this section deals with integrated education in general, integrated education in the Czech Republic in the field of sciences and aesthetics theory. It further process teaching methods suitable for integrated teaching of music appreciation and geography. The second part is a specific finding and suggesting the way of teaching it. From the perspective of the organization of teaching is this part divided into three sections: the integration of music education in the geography lessons, the integration of geography into music lessons and special integrated teaching geography and music appreciation. This section includes specific learning activities for illustration. Keywords: integration, integrated learning, geography, music appreciation, project based learning | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012746540106986 | |