Mezipředmětové vztahy v učebnicích českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ
Inter-subject Relationships in Textbooks for the Teaching of Czech for the Lower Grades of Primary School
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/3180/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3180Identifikátory
SIS: 20589
Kolekce
- Kvalifikační práce [19333]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janovec, Ladislav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra českého jazyka
Datum obhajoby
18. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
V diplomové práci se zabývám vztahy mezi jednotlivými složkami učebního předmětu český jazyk i mezi českým jazykem a ostatními vyučovacími předměty. V praktické části jsem pozornost soustředila na rozbor některých dostupných učebnic českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ a na vyhledávání cvičení se zaměřením na mezipředmětové vztahy, vybraná cvičení jsou uvedena v přílohách. Poslední část práce tvoří sborník nápadů k různým činnostem a cvičením s týmž zaměřením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
V diplomové práci se zabývám vztahy mezi jednotlivými složkami učebního předmětu český jazyk i mezi českým jazykem a ostatními vyučovacími předměty. V praktické části jsem pozornost soustředila na rozbor některých dostupných učebnic českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ a na vyhledávání cvičení se zaměřením na mezipředmětové vztahy, vybraná cvičení jsou uvedena v přílohách. Poslední část práce tvoří sborník nápadů k různým činnostem a cvičením s týmž zaměřením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)