Zobrazit minimální záznam

EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
dc.contributor.advisorNeruda, Roman
dc.creatorHencz, Attila
dc.date.accessioned2017-04-26T20:28:03Z
dc.date.available2017-04-26T20:28:03Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32427
dc.description.abstractP ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky.cs_CZ
dc.description.abstractIn the present work we investigate the creation of a exible nearuniversal simulation environment for arti cial intelligence with embodiment and real-time simulation in mind. We also take a look at the problematics associated with the functioning of such an systems and the methods that can be used in a simulation of this kind. The current implementation of the simulation environment is not a complete system, but rather more separate projects which are showcases of certain aspects of the problematics at hand.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectumělá inteligencecs_CZ
dc.subjectreal-time simulacecs_CZ
dc.subject3D grafikacs_CZ
dc.subjectfyzicky simulované virtuální prostředícs_CZ
dc.subjectumělá bytostcs_CZ
dc.subjectkombinování příztupů k problematice umělé inteligencecs_CZ
dc.subjectnávrh uměle inteligence založené na biologiics_CZ
dc.subjectEASIMENcs_CZ
dc.subjectBIARcs_CZ
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectreal-time simulationen_US
dc.subject3D graphicsen_US
dc.subjectphysically simulated virtual environmenten_US
dc.subjectembodied agentsen_US
dc.subjectcombining AI techniquesen_US
dc.subjectbiologically inspired AI designen_US
dc.subjectEASIMENen_US
dc.subjectBIARen_US
dc.titleEASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředíen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-16
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId136265
dc.title.translatedEASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředícs_CZ
dc.contributor.refereeBrom, Cyril
dc.identifier.aleph001577532
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csP ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky.cs_CZ
uk.abstract.enIn the present work we investigate the creation of a exible nearuniversal simulation environment for arti cial intelligence with embodiment and real-time simulation in mind. We also take a look at the problematics associated with the functioning of such an systems and the methods that can be used in a simulation of this kind. The current implementation of the simulation environment is not a complete system, but rather more separate projects which are showcases of certain aspects of the problematics at hand.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015775320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV