dc.contributor.advisor | Neruda, Roman | |
dc.creator | Hencz, Attila | |
dc.date.accessioned | 2017-04-26T20:28:03Z | |
dc.date.available | 2017-04-26T20:28:03Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/32427 | |
dc.description.abstract | P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In the present work we investigate the creation of a exible nearuniversal simulation environment for arti cial intelligence with embodiment and real-time simulation in mind. We also take a look at the problematics associated with the functioning of such an systems and the methods that can be used in a simulation of this kind. The current implementation of the simulation environment is not a complete system, but rather more separate projects which are showcases of certain aspects of the problematics at hand. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | umělá inteligence | cs_CZ |
dc.subject | real-time simulace | cs_CZ |
dc.subject | 3D grafika | cs_CZ |
dc.subject | fyzicky simulované virtuální prostředí | cs_CZ |
dc.subject | umělá bytost | cs_CZ |
dc.subject | kombinování příztupů k problematice umělé inteligence | cs_CZ |
dc.subject | návrh uměle inteligence založené na biologii | cs_CZ |
dc.subject | EASIMEN | cs_CZ |
dc.subject | BIAR | cs_CZ |
dc.subject | artificial intelligence | en_US |
dc.subject | real-time simulation | en_US |
dc.subject | 3D graphics | en_US |
dc.subject | physically simulated virtual environment | en_US |
dc.subject | embodied agents | en_US |
dc.subject | combining AI techniques | en_US |
dc.subject | biologically inspired AI design | en_US |
dc.subject | EASIMEN | en_US |
dc.subject | BIAR | en_US |
dc.title | EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-16 | |
dc.description.department | Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
dc.description.department | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 136265 | |
dc.title.translated | EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Brom, Cyril | |
dc.identifier.aleph | 001577532 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In the present work we investigate the creation of a exible nearuniversal simulation environment for arti cial intelligence with embodiment and real-time simulation in mind. We also take a look at the problematics associated with the functioning of such an systems and the methods that can be used in a simulation of this kind. The current implementation of the simulation environment is not a complete system, but rather more separate projects which are showcases of certain aspects of the problematics at hand. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015775320106986 | |