Zobrazit minimální záznam

Dyskalkulie. The Creation of Mathematical Concepts in the First Year of Primary School
dc.contributor.advisorMichalová, Zdena
dc.creatorKulišová, Jindřiška
dc.date.accessioned2017-03-17T11:54:09Z
dc.date.available2017-03-17T11:54:09Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3331
dc.description.abstractDiplomová práce sleduje práci skupiny dětí na počátku školní docházky. Je zaměřena na názorné vytváření matematických představ u dětí v první třídě. Obsahuje shrnutí základních poznatků o poruchách učení se zaměřením na dyskalkulii. Nabízí náměty a metodický materiál pro práci v první třídě ZŠ.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma work follows work of group of children on the beginning of school attendance. Iťs focused on illustrative creation of mathematical imaginations of children in first grade. It contains summary of basic fíndings of leaming disorders with sight on dyscalculia. The work offers topics and methodical material for work in first grade of primary school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDyskalkulie. Vytváření matematických představ v 1.ročníku ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-16
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20421
dc.title.translatedDyskalkulie. The Creation of Mathematical Concepts in the First Year of Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeTůmová, Jitka
dc.identifier.aleph002069066
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce sleduje práci skupiny dětí na počátku školní docházky. Je zaměřena na názorné vytváření matematických představ u dětí v první třídě. Obsahuje shrnutí základních poznatků o poruchách učení se zaměřením na dyskalkulii. Nabízí náměty a metodický materiál pro práci v první třídě ZŠ.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma work follows work of group of children on the beginning of school attendance. Iťs focused on illustrative creation of mathematical imaginations of children in first grade. It contains summary of basic fíndings of leaming disorders with sight on dyscalculia. The work offers topics and methodical material for work in first grade of primary school.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020690660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV