Zobrazit minimální záznam

Difficulties for Pupils with Dysphasia when learning English
dc.contributor.advisorHousarová, Blanka
dc.creatorPilousová Baumannová, Gabriela
dc.date.accessioned2017-03-17T11:54:43Z
dc.date.available2017-03-17T11:54:43Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3334
dc.description.abstractZ kvalitativní analýzy uvedené v kapitole 4.7 implicitně vyplývá, že se dosavadní metodika výuky cizích jazyků u dysfatických žáků příliš neosvědčuje. Je proto třeba hledat jiné postupy, které by pomohly kompenzovat specifické nedostatky těchto žáků. V následujícím textu jsou již navržena některá konkrétní opatření zmírňující dopad vývojové dysfázie na osvojování angličtiny či cizího jazyka obecně. Tato opatření se týkají orálního a písemného projevu žáka, vyučovacích pomůcek, zadávání domácích úkolů a celkové motivace k učení cizímu jazyku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractZ kvalitativní analýzy uvedené v kapitole 4.7 implicitně vyplývá, že se dosavadní metodika výuky cizích jazyků u dysfatických žáků příliš neosvědčuje. Je proto třeba hledat jiné postupy, které by pomohly kompenzovat specifické nedostatky těchto žáků. V následujícím textu jsou již navržena některá konkrétní opatření zmírňující dopad vývojové dysfázie na osvojování angličtiny či cizího jazyka obecně. Tato opatření se týkají orálního a písemného projevu žáka, vyučovacích pomůcek, zadávání domácích úkolů a celkové motivace k učení cizímu jazyku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleObtíže žáka s vývojovou dysfázií při osvojování anglického jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-23
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20293
dc.title.translatedDifficulties for Pupils with Dysphasia when learning Englishen_US
dc.contributor.refereeMichalová, Zdena
dc.identifier.aleph001847429
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZ kvalitativní analýzy uvedené v kapitole 4.7 implicitně vyplývá, že se dosavadní metodika výuky cizích jazyků u dysfatických žáků příliš neosvědčuje. Je proto třeba hledat jiné postupy, které by pomohly kompenzovat specifické nedostatky těchto žáků. V následujícím textu jsou již navržena některá konkrétní opatření zmírňující dopad vývojové dysfázie na osvojování angličtiny či cizího jazyka obecně. Tato opatření se týkají orálního a písemného projevu žáka, vyučovacích pomůcek, zadávání domácích úkolů a celkové motivace k učení cizímu jazyku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enZ kvalitativní analýzy uvedené v kapitole 4.7 implicitně vyplývá, že se dosavadní metodika výuky cizích jazyků u dysfatických žáků příliš neosvědčuje. Je proto třeba hledat jiné postupy, které by pomohly kompenzovat specifické nedostatky těchto žáků. V následujícím textu jsou již navržena některá konkrétní opatření zmírňující dopad vývojové dysfázie na osvojování angličtiny či cizího jazyka obecně. Tato opatření se týkají orálního a písemného projevu žáka, vyučovacích pomůcek, zadávání domácích úkolů a celkové motivace k učení cizímu jazyku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990018474290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV