Zobrazit minimální záznam

Multikulturalismus a multikulturní vzdělávání: Výuka multikulturalismu v českém prostředí
dc.contributor.advisorHiggins, Bernadette
dc.creatorBouchnerová, Renata
dc.date.accessioned2017-03-17T11:56:25Z
dc.date.available2017-03-17T11:56:25Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3343
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou Multikulturalisrnu a multikidturní výchovy v České republice, přičemž světový kontext je též brán v potaz. Cílem této práce je poukázat na multikulturní výchovu a vzdělávání v teorii i v praxi a to se zaměřením na možnosti využití anglického jazyka při jejím rozvoji. Na základě výsledků dvou nezávislých výzkumů v českých základních a středních školách byly vypracovány podklady pro učitele anglického jazyka, díky kteiým může být multikulturní výchova zahrnuta do konkrétních hodin.cs_CZ
dc.description.abstractThe work deals with the issue ofMulticulturalism and multicultural education in the Czech Republic, however, the world context is taken into consideration as well. The aim of the work is to present both the theoretical background of multicultural education and its practical realization in the Czech Republic with a focus on the possibilities of using English learning as a tool for its development. Based on the results of two pieces of research carried out in Czech primary and secondary schools, a sample handbook was put together to help English teachers to include multicultural education in their lessons. KLÍČOVÁen_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMulticulturalism and Multicultural Education: Multiculturalism Education in the Czech Environmenten_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-26
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20857
dc.title.translatedMultikulturalismus a multikulturní vzdělávání: Výuka multikulturalismu v českém prostředícs_CZ
dc.contributor.refereeHofmannová, Marie
dc.identifier.aleph000519345
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá problematikou Multikulturalisrnu a multikidturní výchovy v České republice, přičemž světový kontext je též brán v potaz. Cílem této práce je poukázat na multikulturní výchovu a vzdělávání v teorii i v praxi a to se zaměřením na možnosti využití anglického jazyka při jejím rozvoji. Na základě výsledků dvou nezávislých výzkumů v českých základních a středních školách byly vypracovány podklady pro učitele anglického jazyka, díky kteiým může být multikulturní výchova zahrnuta do konkrétních hodin.cs_CZ
uk.abstract.enThe work deals with the issue ofMulticulturalism and multicultural education in the Czech Republic, however, the world context is taken into consideration as well. The aim of the work is to present both the theoretical background of multicultural education and its practical realization in the Czech Republic with a focus on the possibilities of using English learning as a tool for its development. Based on the results of two pieces of research carried out in Czech primary and secondary schools, a sample handbook was put together to help English teachers to include multicultural education in their lessons. KLÍČOVÁen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990005193450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV