dc.contributor.advisor | Higgins, Bernadette | |
dc.creator | Bouchnerová, Renata | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T11:56:25Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T11:56:25Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3343 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá problematikou Multikulturalisrnu a multikidturní výchovy v České republice, přičemž světový kontext je též brán v potaz. Cílem této práce je poukázat na multikulturní výchovu a vzdělávání v teorii i v praxi a to se zaměřením na možnosti využití anglického jazyka při jejím rozvoji. Na základě výsledků dvou nezávislých výzkumů v českých základních a středních školách byly vypracovány podklady pro učitele anglického jazyka, díky kteiým může být multikulturní výchova zahrnuta do konkrétních hodin. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The work deals with the issue ofMulticulturalism and multicultural education in the Czech Republic, however, the world context is taken into consideration as well. The aim of the work is to present both the theoretical background of multicultural education and its practical realization in the Czech Republic with a focus on the possibilities of using English learning as a tool for its development. Based on the results of two pieces of research carried out in Czech primary and secondary schools, a sample handbook was put together to help English teachers to include multicultural education in their lessons. KLÍČOVÁ | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Multiculturalism and Multicultural Education: Multiculturalism Education in the Czech Environment | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-26 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20857 | |
dc.title.translated | Multikulturalismus a multikulturní vzdělávání: Výuka multikulturalismu v českém prostředí | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Hofmannová, Marie | |
dc.identifier.aleph | 000519345 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - French | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - French | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá problematikou Multikulturalisrnu a multikidturní výchovy v České republice, přičemž světový kontext je též brán v potaz. Cílem této práce je poukázat na multikulturní výchovu a vzdělávání v teorii i v praxi a to se zaměřením na možnosti využití anglického jazyka při jejím rozvoji. Na základě výsledků dvou nezávislých výzkumů v českých základních a středních školách byly vypracovány podklady pro učitele anglického jazyka, díky kteiým může být multikulturní výchova zahrnuta do konkrétních hodin. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The work deals with the issue ofMulticulturalism and multicultural education in the Czech Republic, however, the world context is taken into consideration as well. The aim of the work is to present both the theoretical background of multicultural education and its practical realization in the Czech Republic with a focus on the possibilities of using English learning as a tool for its development. Based on the results of two pieces of research carried out in Czech primary and secondary schools, a sample handbook was put together to help English teachers to include multicultural education in their lessons. KLÍČOVÁ | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990005193450106986 | |