Zobrazit minimální záznam

Inter-Departmental Cooperation at Primary Art Schools and How it is Organized
dc.contributor.advisorŠimáčková, Eva
dc.creatorJindra, Vratislav
dc.date.accessioned2017-03-17T12:05:57Z
dc.date.available2017-03-17T12:05:57Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3395
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o aplikaci mezioborové spolupráce na současných základních uměleckých školách. V první části se dočteme o obecně daných faktech, které určuje stávající legislativa v oblasti školství. V druhé části pak autor práce přechází ke konfrontaci teorie s její realizací v každodenním životě školy. Závěr práce je koncipován jako kritické zhodnocení stávající situace, které je mimo jiné založeno na analýze dat získaných formou dotazníků na několika ZUS v ČR. Součástí této interpretace výsledků je též nástin vhodného řešení a dalšího rozvoje mezioborové spolupráce na tomto typu škol. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor final project deals with the current situation on the field of cooperation between various departments at the contemporary basic art schools in the Czech Republic. The first part is devoted to the generally given facts concerning the legislative regulations in the field of education. In the second part of this project confronts the author the theory with its practical application in the functioning of the school of this type on the daily basis. The final part is set up as a critical evaluation of the present situation that is among others based on the analysis of the data obtained in the form of two questionnaires distributed to a number of basic art schools in the Czech Republic. This interpretation of the results of the small research includes also suggestions with regard to solving various problems and stimulating further development in the field of co-operation among different departments of the basic art schools. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMezioborová spolupráce na ZUŠ a její řízenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-26
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20553
dc.title.translatedInter-Departmental Cooperation at Primary Art Schools and How it is Organizeden_US
dc.contributor.refereeMach, Václav
dc.identifier.aleph001222191
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce pojednává o aplikaci mezioborové spolupráce na současných základních uměleckých školách. V první části se dočteme o obecně daných faktech, které určuje stávající legislativa v oblasti školství. V druhé části pak autor práce přechází ke konfrontaci teorie s její realizací v každodenním životě školy. Závěr práce je koncipován jako kritické zhodnocení stávající situace, které je mimo jiné založeno na analýze dat získaných formou dotazníků na několika ZUS v ČR. Součástí této interpretace výsledků je též nástin vhodného řešení a dalšího rozvoje mezioborové spolupráce na tomto typu škol. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor final project deals with the current situation on the field of cooperation between various departments at the contemporary basic art schools in the Czech Republic. The first part is devoted to the generally given facts concerning the legislative regulations in the field of education. In the second part of this project confronts the author the theory with its practical application in the functioning of the school of this type on the daily basis. The final part is set up as a critical evaluation of the present situation that is among others based on the analysis of the data obtained in the form of two questionnaires distributed to a number of basic art schools in the Czech Republic. This interpretation of the results of the small research includes also suggestions with regard to solving various problems and stimulating further development in the field of co-operation among different departments of the basic art schools. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990012221910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV