Zobrazit minimální záznam

Linear Programming in Teaching at Secondary School
dc.contributor.advisorPavlíková, Pavla
dc.creatorVáchová, Petra
dc.date.accessioned2017-04-27T03:25:35Z
dc.date.available2017-04-27T03:25:35Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/33992
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je přiblížit problematiku lineárního programování středoškolským studentům a široké veřejnosti. Práce definuje úlohu lineárního programování a představuje dvě základní metody jejího řešení (grafické řešení a simplexovou metodu). Dále ukazuje, jak řešit optimalizační úlohy pomocí programů Maple a Ms Excel. Součástí textu je rovněž sbírka slovníh úloh na lineárním programování. Nejprve se však čtenář seznámí s maticemi a způsoby řešení soustav lineárních rovnic a nerovnic.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to approach the problems of linear programming school students and the general public. The thesis de nes problem of linear programming and it presents two main solving methods (graphical solution and simplex method). In addition, it shows how to solve optimization problems with programs Maple and MS Excel. Part of the text is also a collection of word problems on linear programming. First, however, the reader becomes familiar with matrix and methods for solving systems of linear equations and inequalities.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleLineární programování ve výuce na střední školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-22
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId48782
dc.title.translatedLinear Programming in Teaching at Secondary Schoolen_US
dc.contributor.refereeSlavík, Antonín
dc.identifier.aleph001385488
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Physics and Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství fyziky - matematiky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programPhysicsen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství fyziky - matematiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Physics and Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je přiblížit problematiku lineárního programování středoškolským studentům a široké veřejnosti. Práce definuje úlohu lineárního programování a představuje dvě základní metody jejího řešení (grafické řešení a simplexovou metodu). Dále ukazuje, jak řešit optimalizační úlohy pomocí programů Maple a Ms Excel. Součástí textu je rovněž sbírka slovníh úloh na lineárním programování. Nejprve se však čtenář seznámí s maticemi a způsoby řešení soustav lineárních rovnic a nerovnic.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to approach the problems of linear programming school students and the general public. The thesis de nes problem of linear programming and it presents two main solving methods (graphical solution and simplex method). In addition, it shows how to solve optimization problems with programs Maple and MS Excel. Part of the text is also a collection of word problems on linear programming. First, however, the reader becomes familiar with matrix and methods for solving systems of linear equations and inequalities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013854880106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV