Zobrazit minimální záznam

x
dc.contributor.advisorJirák, Jan
dc.creatorValentová, Hana
dc.date.accessioned2017-04-27T03:29:16Z
dc.date.available2017-04-27T03:29:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34005
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce "Neparlamentní politické strany v procesu mediální komunikace. Komunikační chování neparlamentních stran v ČR před volbami do PSP ČR v roce 2006" vychází z teze, že politické strany - chtějí-li uspět v současném dynamicky se měnícím mediálním prostředí - musí při své prezentaci reflektovat moderní trendy ve vývoji politické komunikace. Práce je založena na hypotéze, že neparlamentní (malé) politické strany tyto principy mediální a politické komunikace nezvládají, což je jednou z příčin jejich nevýrazných volebních výsledků (ovšem nikoliv příčinou jedinou). Pro zkoumání byly zvoleny čtyři neparlamentní politické strany kandidující ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2006. V teoretické části práce jsou tak nejprve představeny soudobé fenomény politické komunikace, mezi něž patří například medializace a personalizace politiky či pojetí politiky jako zábavy. Pozornost je věnována také projevům profesionalizace politické komunikace, politickému marketingu a významu výzkumů veřejného mínění. Praktickou část práce tvoří definice a aplikace metody sémiotické analýzy, a to na vybrané mediální produkty, resp. obsahy - volební spoty zkoumaných politických stran a vystoupení představitelů stran v diskusním pořadu České televize Otázky Václava Moravce.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis on the "Non-Parliamentary Political Parties in Media Communication Process. Communication Behaviour of Non-Parliamentary Parties in the Czech Republic prior to the Parliamentary Elections of 2006" suggests that political parties wishing to succeed in the dynamically changing media environment today need to present themselves through the refection of contemporary trends in the development of political communication. Based on the hypothesis that the non-parliamentary (i.e. small) political parties fail to master these principles of media and political communication, which is one (but not the single) reason why they fail to reach spectacular results in elections, this diploma thesis investigates four Czech non-parliamentary political parties participating in the parliamentary elections of 2006. The theoretical part of this diploma thesis introduces the current phenomena of political communication, including the mediatisation and personalisation of politics and the concept of politics as entertainment, with a focus on the examples of professionalization of political communication, political marketing and the importance of public opinion. In the practical part of this diploma thesis, the fundamental definitions are used and the method of semiotic analysis applied to the media...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectmediální komunikacecs_CZ
dc.subjectpolitické stranycs_CZ
dc.subjectvolební kampaňcs_CZ
dc.subjecttelevizní debatycs_CZ
dc.subjectvolební spotycs_CZ
dc.subjectsémiotická analýzacs_CZ
dc.subjectPolitical communicationen_US
dc.subjectmedia communicationen_US
dc.subjectpolitical partiesen_US
dc.subjectelection campaignen_US
dc.subjecttelevision debatesen_US
dc.subjectelection spotsen_US
dc.subjectsemiotic analysisen_US
dc.titleNeparlamentní politické strany v procesu mediální komunikace.Komunikační chování neparlamentních stran v ČR před volbami do PSP ČR v roce 2006cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-02-01
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId102054
dc.title.translatedxen_US
dc.contributor.refereeŠoltys, Otakar
dc.identifier.aleph001289085
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce "Neparlamentní politické strany v procesu mediální komunikace. Komunikační chování neparlamentních stran v ČR před volbami do PSP ČR v roce 2006" vychází z teze, že politické strany - chtějí-li uspět v současném dynamicky se měnícím mediálním prostředí - musí při své prezentaci reflektovat moderní trendy ve vývoji politické komunikace. Práce je založena na hypotéze, že neparlamentní (malé) politické strany tyto principy mediální a politické komunikace nezvládají, což je jednou z příčin jejich nevýrazných volebních výsledků (ovšem nikoliv příčinou jedinou). Pro zkoumání byly zvoleny čtyři neparlamentní politické strany kandidující ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2006. V teoretické části práce jsou tak nejprve představeny soudobé fenomény politické komunikace, mezi něž patří například medializace a personalizace politiky či pojetí politiky jako zábavy. Pozornost je věnována také projevům profesionalizace politické komunikace, politickému marketingu a významu výzkumů veřejného mínění. Praktickou část práce tvoří definice a aplikace metody sémiotické analýzy, a to na vybrané mediální produkty, resp. obsahy - volební spoty zkoumaných politických stran a vystoupení představitelů stran v diskusním pořadu České televize Otázky Václava Moravce.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis on the "Non-Parliamentary Political Parties in Media Communication Process. Communication Behaviour of Non-Parliamentary Parties in the Czech Republic prior to the Parliamentary Elections of 2006" suggests that political parties wishing to succeed in the dynamically changing media environment today need to present themselves through the refection of contemporary trends in the development of political communication. Based on the hypothesis that the non-parliamentary (i.e. small) political parties fail to master these principles of media and political communication, which is one (but not the single) reason why they fail to reach spectacular results in elections, this diploma thesis investigates four Czech non-parliamentary political parties participating in the parliamentary elections of 2006. The theoretical part of this diploma thesis introduces the current phenomena of political communication, including the mediatisation and personalisation of politics and the concept of politics as entertainment, with a focus on the examples of professionalization of political communication, political marketing and the importance of public opinion. In the practical part of this diploma thesis, the fundamental definitions are used and the method of semiotic analysis applied to the media...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990012890850106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV