dc.contributor.advisor | Mištinová, Anna | |
dc.creator | Janíčková, Darina | |
dc.date.accessioned | 2017-03-20T12:44:58Z | |
dc.date.available | 2017-03-20T12:44:58Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3527 | |
dc.description.abstract | Specifické otázky se u výuky španělštiny pro dospělé objevují ve všech jejích součástech a ovlivňují je dva základní přístupy - didaktika cizích jazyků a didaktika vzdělávání dospělých. Prostřednictvím kombinace procesu výuky cizího jazyka a andragogické praxe nám vystupují do popředí rozličné a specifické rysy výuky španělštiny v systému vzdělávání dospělých. V této souvislosti se pokusíme o analýzu všech složek výuky španělštiny a zaměříme se na specifické otázky, související s celkovým pojetím didaktického procesu v rámci vzdělávání dospělých. Komplexní sociální, kulturní a ekonomický rozvoj společnosti si klade stále větší nároky na jednotlivce. Být průměrný nestačí, je třeba prosadit se v rostoucí konkurenci. Svět se stále mění a my se musíme měnit s ním. Flexibilita je v dnešním nekompromisním prostředí samozřejmostí. Obstojí jen ten, kdo je otevřen změnám, nebojí se jich a dokáže se jim rychle přizpůsobit. I nároky na jednotlivce se mění, a to především v návaznosti na požadavky z oblasti trhu práce. Za zmíněných okolnosti nabývá na významu koncepce celoživotního učení a její významná složka, jíž je vzdělávání dospělých spolu se svými specifickými metodami, prostředky a cílovou skupinou - dospělou populací. Výuku cizích jazyků považujeme v této souvislosti za jeden z klíčových předmětů tohoto typu... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Specifické otázky výuky španělštiny v systému vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-24 | |
dc.description.department | Institute of Romance Studies | en_US |
dc.description.department | Ústav románských studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 26325 | |
dc.title.translated | Specific questions about teaching Spanish in adult education system | en_US |
dc.contributor.referee | Špaček, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 000755235 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Španělština | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Spanish Studies | en_US |
thesis.degree.program | Philology | en_US |
thesis.degree.program | Filologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav románských studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Romance Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Španělština | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Spanish Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Filologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Philology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Specifické otázky se u výuky španělštiny pro dospělé objevují ve všech jejích součástech a ovlivňují je dva základní přístupy - didaktika cizích jazyků a didaktika vzdělávání dospělých. Prostřednictvím kombinace procesu výuky cizího jazyka a andragogické praxe nám vystupují do popředí rozličné a specifické rysy výuky španělštiny v systému vzdělávání dospělých. V této souvislosti se pokusíme o analýzu všech složek výuky španělštiny a zaměříme se na specifické otázky, související s celkovým pojetím didaktického procesu v rámci vzdělávání dospělých. Komplexní sociální, kulturní a ekonomický rozvoj společnosti si klade stále větší nároky na jednotlivce. Být průměrný nestačí, je třeba prosadit se v rostoucí konkurenci. Svět se stále mění a my se musíme měnit s ním. Flexibilita je v dnešním nekompromisním prostředí samozřejmostí. Obstojí jen ten, kdo je otevřen změnám, nebojí se jich a dokáže se jim rychle přizpůsobit. I nároky na jednotlivce se mění, a to především v návaznosti na požadavky z oblasti trhu práce. Za zmíněných okolnosti nabývá na významu koncepce celoživotního učení a její významná složka, jíž je vzdělávání dospělých spolu se svými specifickými metodami, prostředky a cílovou skupinou - dospělou populací. Výuku cizích jazyků považujeme v této souvislosti za jeden z klíčových předmětů tohoto typu... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav románských studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007552350106986 | |