dc.contributor.advisor | Zelinková, Olga | |
dc.creator | Škoríková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T11:26:43Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T11:26:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/35963 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce"Výchova kojence v rodině" pojednává o pozorování a výcviku mého prvorozeného syna se zaměřením na pohybovou aktivitu. První část práce se zabývá těhotenstvím a vývojem dítěte v prvním roce života. Aktivity podporující motoriku dítěte jsem zařadila na konec této části mé práce. Druhá část se zabývá vlastním pozorováním vývoje mého syna v prvním roce života. Cílem je ukázat, že dítě, které cvičí od nejútlejších let má z pohybu radost, dobře se vyvíjí, a neopožďuje se v dalším vývoji. Musíme ale předpokládat, že dítě není zatíženo genetickými nebo jinými poruchami. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Graduation theses "Education baby in the family" is about observation and training of my firstborn son with focus on physical aktivity. First part consider with pregnancy and child progression at first year of life. Activities that support child's motoric are added at the end of this part of my work. Second part deals with my own observation of my son`s progress in the first year of life. Goal is to show that child that train movement from earliest years is happy about that, well developed and isn`t delayed in further progress. But we assume that the child is not burdened by genetic or other disorders. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Výchova kojence v rodině | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-05-23 | |
dc.description.department | HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70724 | |
dc.title.translated | Infant Upbringing Within the Family | en_US |
dc.contributor.referee | Krahulcová, Beáta | |
dc.identifier.aleph | 001384828 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Hussite Theology and Psychosocial Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Husitská teologie - psychosociální studia | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theology | en_US |
thesis.degree.program | Teologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Husitská teologie - psychosociální studia | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Hussite Theology and Psychosocial Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Teologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce"Výchova kojence v rodině" pojednává o pozorování a výcviku mého prvorozeného syna se zaměřením na pohybovou aktivitu. První část práce se zabývá těhotenstvím a vývojem dítěte v prvním roce života. Aktivity podporující motoriku dítěte jsem zařadila na konec této části mé práce. Druhá část se zabývá vlastním pozorováním vývoje mého syna v prvním roce života. Cílem je ukázat, že dítě, které cvičí od nejútlejších let má z pohybu radost, dobře se vyvíjí, a neopožďuje se v dalším vývoji. Musíme ale předpokládat, že dítě není zatíženo genetickými nebo jinými poruchami. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Graduation theses "Education baby in the family" is about observation and training of my firstborn son with focus on physical aktivity. First part consider with pregnancy and child progression at first year of life. Activities that support child's motoric are added at the end of this part of my work. Second part deals with my own observation of my son`s progress in the first year of life. Goal is to show that child that train movement from earliest years is happy about that, well developed and isn`t delayed in further progress. But we assume that the child is not burdened by genetic or other disorders. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013848280106986 | |