Specifika marketingové komunikace Západočeského lázeňského trojúhelníku v roce 2010
Specifics of Marketing Communication in the West Bohemian Spa Triangle in 2010
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/36897Identifikátory
SIS: 101128
Kolekce
- Kvalifikační práce [18160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kopecký, Ladislav
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketingová komunikace, lázeňství, cestovní ruch, propagace, západočeský lázeňský trojúhelník, Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Františkovy LázněKlíčová slova (anglicky)
Marketing communication, spa, tourism, promotion, West Bohemian Spa Triangle, Karlovy Vary (Carlsbad), Mariánské Lázně (Marienbad), Františkovy Lázně (Franzenbad)Bakalářská práce "Specifika marketingové komunikace západočeského lázeňského trojúhelníku v roce 2010" si klade za cíl zmapovat komunikační aktivity jednotlivých měst západočeského lázeňského trojúhelníku (Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Františkovy Lázně) za účelem zjištění, nakolik by mohla či nemohla jednotlivá města pokračovat ve způsobu komunikace v případě, že by byla společně zapsána na seznam světového dědictví UNESCO. Tato práce je komparační studií, která je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretický úvod práce se zabývá lázeňstvím, specifickými vlastnostmi daných tří měst a jejich deskripcí. Dále je v teoretické části zahrnuta i teorie marketingu a marketingové komunikace. V praktické části práce se porovnávájí komunikační aktivity jednotlivých měst západočeského lázeňského trojúhelníku za rok 2010 a také porovnává názory tři představitelů jednotlivých měst, kteří odpovídali na otázky v rámci kvalitativního dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je porovnat a zhodnotit stávající způsoby marketingové komunikace jednotlivých měst a spolu s výsledky kvalitativního dotazníkového šetření vytvořit vizi komunikace Západočeského lázeňského trojúhelníku v případě, že se stane oficiální turistickou destinací.
Bachelors thesis "Specifics of marketing communication of the West Bohemian Spa Triangle in 2010" deals with mapping communication activities of each town which is part of the West Bohemian Spa Triangle (Carlsbad, Marienbad, Franzenbad) to determine if in case of listing these three towns together on the list of the UNESCO World Heritage their communication could stay the same or not. This thesis is a comparative study which is divided into a theoretical part and practical part. Theoretical introduction deals with spa, specific features and descriptions of the given three spa towns. The theoretical part also contains theory of marketing and marketing communication. The practical part compares and describes communication activities of each town in 2010 and also compares opinions of three representatives of the towns who took part in a qualitative survey for purposes of this thesis. This works objective is to compare and assess existing communication of the towns and together with the results of the survey to create a vision of communication of the West Bohemian Spa Triangle as if it becomes an official tourist destination.