Zobrazit minimální záznam

Cause Related Marketing in the Czech Republic
dc.contributor.advisorPostler, Milan
dc.creatorBalatková, Táňa
dc.date.accessioned2017-04-27T16:54:57Z
dc.date.available2017-04-27T16:54:57Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37210
dc.description.abstractBakalářská práce na téma Cause Related Marketing v ČR se zabývá problematikou spojenectví neziskové organizace a komerční firmy za účelem dobročinného projektu. Nejprve je toto téma představeno na teoretické úrovni, kdy je vysvětlen samotný pojem, dále je také zmíněn vývoj této marketingové aktivity, její přínosy pro společnost a celkový smysl. Také jsou v práci identifikovány jednotlivé formy, které jsou pro zavedení podobných projektů často využívány a zaznamenány jsou i výhody a možná rizika, která můžou projekty Cause Related Marketingu provázet. Dále jsou představeny dvě úspěšné případové studie, které proběhly v minulosti a poukazují na možný úspěch a efektivnost dobře připravené CRM kampaně. Poslední část práce je zaměřena na vlastní výzkum na téma Cause Related Marketing, který byl prováděn pomocí dotazníků a zkoumal názory a postoje mladé generace týkající se projektů Cause Related Marketingu v České republice.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor work deals with Cause Related Marketing in the Czech Republic. Cause Related Marketing presents alliance between a non profit organisation and a business company in order to create a charitable project. At the begining this topic is explained, its history and development is mentioned as well, goals and influences of this marketing actvity are given, different forms and mechanisms of CRM projects and also andvantages and risks of these projects are dealt with. In the next part, some successful case studies are specified and thus show us how efective and beneficial these activities could be. In the last part, the research which was realized by the questionaire is introduced and views, opinions and perceptions on Cause Related Marketing of young people in the Czech Republic are presented.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCause Related Marketingcs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnost organizacecs_CZ
dc.subjectvnímánícs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectrespondentcs_CZ
dc.subjectCause Related Marketingen_US
dc.subjectCorporate Social Responsibilityen_US
dc.subjectperceptionen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectrespondenten_US
dc.titleCause Related marketing v ČRcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-15
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId92519
dc.title.translatedCause Related Marketing in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeGerbery, Juraj
dc.identifier.aleph001368162
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce na téma Cause Related Marketing v ČR se zabývá problematikou spojenectví neziskové organizace a komerční firmy za účelem dobročinného projektu. Nejprve je toto téma představeno na teoretické úrovni, kdy je vysvětlen samotný pojem, dále je také zmíněn vývoj této marketingové aktivity, její přínosy pro společnost a celkový smysl. Také jsou v práci identifikovány jednotlivé formy, které jsou pro zavedení podobných projektů často využívány a zaznamenány jsou i výhody a možná rizika, která můžou projekty Cause Related Marketingu provázet. Dále jsou představeny dvě úspěšné případové studie, které proběhly v minulosti a poukazují na možný úspěch a efektivnost dobře připravené CRM kampaně. Poslední část práce je zaměřena na vlastní výzkum na téma Cause Related Marketing, který byl prováděn pomocí dotazníků a zkoumal názory a postoje mladé generace týkající se projektů Cause Related Marketingu v České republice.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor work deals with Cause Related Marketing in the Czech Republic. Cause Related Marketing presents alliance between a non profit organisation and a business company in order to create a charitable project. At the begining this topic is explained, its history and development is mentioned as well, goals and influences of this marketing actvity are given, different forms and mechanisms of CRM projects and also andvantages and risks of these projects are dealt with. In the next part, some successful case studies are specified and thus show us how efective and beneficial these activities could be. In the last part, the research which was realized by the questionaire is introduced and views, opinions and perceptions on Cause Related Marketing of young people in the Czech Republic are presented.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013681620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV