Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of the Gambrinus brand focused on consumer competitions between 2009-2010
dc.contributor.advisorBáča, Ladislav
dc.creatorHrabáková, Alexandra
dc.date.accessioned2017-04-27T16:59:50Z
dc.date.available2017-04-27T16:59:50Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37226
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, která se dlouhodobě drží na prvním místě v oblíbenosti a spotřebě na českém pivním trhu. Úvodní část práce ukazuje historický vývoj, který přispěl k vybudování silných základů značky postavených na pevných hodnotách a postupné rozvíjení marketingových aktivit. Představuje Gambrinus v rámci portfolia Plzeňského Prazdroje a ukazuje jeho vymezení vůči ostatním značkám, a to zejména na srovnání cílových skupin. Jádro práce seznamuje se spotřebitelskými soutěžemi, které proběhly během vymezených dvou let. Ukazuje jejich princip, výhry a mediální kampaně, které je doprovázely. Lehce nastiňuje jejich silné a slabé stránky a poukazuje na fakt, že ve své podstatě, jsou všechny tyto soutěže stejné. Samotný závěr práce vyhodnocuje jednotlivé soutěže a poukazuje, kterým směrem by se Gambrinus měl vydat, zejména pak, co by na svých soutěžích měl zlepšit. Největší chybou shledává komunikaci na sociálních sítích, která během těchto kampaní nebyla příliš dobrá, a proto navrhuje způsob, jakým tento problém vyřešit. Celá práce ukazuje, že přes veškeré nedokonalosti kampaní, je nejdůležitější názor...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelors thesis concerns the marketing communication of the Gambrinus brand and is focused especially on consumer competitions between 2009-2010. With the help of the descriptive method this thesis is trying to show the look of the advertising campaigns of this brand, which has for a long time been holding first place in popularity and consumption in the Czech beer market. The introductory part shows the historical developments that contributed to building strong foundations of the brand, built on solid values and a progressive development of marketing activities. It introduces Gambrinus in terms of the portfolio of Plzeňský Prazdroj and shows its definition compared with the other brands, especially compared to the targeted groups. The core of this thesis introduces the consumer competitions, which took place during those 2 years. It shows their principles, gains and media campaigns that accompanied them. Lightly outlined the strengths and weaknesses of these competitions and it points out the fact that in principle all the competitions are the same. The conclusion of my thesis evaluates individual competitions and outlines which route Gambrinus should take, especially what could possibly be done to improve the competitions. It highlights the biggest mistake which is the communication on the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSpotřebitelské soutěžecs_CZ
dc.subjectGambrinuscs_CZ
dc.subjectpodpora prodejecs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectzákaznícics_CZ
dc.subjectkamarádics_CZ
dc.subjectContests for consumersen_US
dc.subjectGambrinusen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectcustomersen_US
dc.subjectfriendsen_US
dc.titleMarketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101190
dc.title.translatedMarketing communication of the Gambrinus brand focused on consumer competitions between 2009-2010en_US
dc.contributor.refereeKöppl, Daniel
dc.identifier.aleph001368846
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, která se dlouhodobě drží na prvním místě v oblíbenosti a spotřebě na českém pivním trhu. Úvodní část práce ukazuje historický vývoj, který přispěl k vybudování silných základů značky postavených na pevných hodnotách a postupné rozvíjení marketingových aktivit. Představuje Gambrinus v rámci portfolia Plzeňského Prazdroje a ukazuje jeho vymezení vůči ostatním značkám, a to zejména na srovnání cílových skupin. Jádro práce seznamuje se spotřebitelskými soutěžemi, které proběhly během vymezených dvou let. Ukazuje jejich princip, výhry a mediální kampaně, které je doprovázely. Lehce nastiňuje jejich silné a slabé stránky a poukazuje na fakt, že ve své podstatě, jsou všechny tyto soutěže stejné. Samotný závěr práce vyhodnocuje jednotlivé soutěže a poukazuje, kterým směrem by se Gambrinus měl vydat, zejména pak, co by na svých soutěžích měl zlepšit. Největší chybou shledává komunikaci na sociálních sítích, která během těchto kampaní nebyla příliš dobrá, a proto navrhuje způsob, jakým tento problém vyřešit. Celá práce ukazuje, že přes veškeré nedokonalosti kampaní, je nejdůležitější názor...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelors thesis concerns the marketing communication of the Gambrinus brand and is focused especially on consumer competitions between 2009-2010. With the help of the descriptive method this thesis is trying to show the look of the advertising campaigns of this brand, which has for a long time been holding first place in popularity and consumption in the Czech beer market. The introductory part shows the historical developments that contributed to building strong foundations of the brand, built on solid values and a progressive development of marketing activities. It introduces Gambrinus in terms of the portfolio of Plzeňský Prazdroj and shows its definition compared with the other brands, especially compared to the targeted groups. The core of this thesis introduces the consumer competitions, which took place during those 2 years. It shows their principles, gains and media campaigns that accompanied them. Lightly outlined the strengths and weaknesses of these competitions and it points out the fact that in principle all the competitions are the same. The conclusion of my thesis evaluates individual competitions and outlines which route Gambrinus should take, especially what could possibly be done to improve the competitions. It highlights the biggest mistake which is the communication on the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013688460106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV