Zobrazit minimální záznam

The Use of Media to Create a Media Image of Jaromír Nohavica
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorNěmečková, Petra
dc.date.accessioned2017-04-27T17:03:13Z
dc.date.available2017-04-27T17:03:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37240
dc.description.abstractZáměrem této bakalářské práce je přiblížení postupů využitých při tvorbě mediálního obrazu písničkáře Jaromíra Nohavici. První kapitola definuje public relations a osobnostní marketing, fenomény image a pověst. Druhá kapitola je zaměřená na kariéru Jaromíra Nohavici od počátku až do roku 2010. Třetí kapitola je věnovaná analýze výroků a činů Jaromíra Nohavici ve vztahu ke tvorbě mediálního obrazu, mediální komunikace a osobnostního marketingu. Jako příklady dopadu jeho sebe-propagační činnosti jsou v práci užity statistiky prodejnosti hudebních nosičů zveřejněné Mezinárodní federací hudebního průmyslu, výsledky hudebních cen Akademie populární hudby a anket Český slavík a Žebřík. Cílem práce bylo zmapovat postupy komunikační a marketingové činnosti Jaromíra Nohavici a jejich výsledky v praxi. Práce měla sloužit jako vodítko pro zájemce o osobnostní marketing a public relations, tvorbu mediálního obrazu a jejich účinnost.cs_CZ
dc.description.abstractThe intention of this work is to approach the practice used in the creation of the media image of the singer-songwriter Jaromir Nohavica. The first chapter defines the conception of public relations, personal marketing, the phenomena of image and reputation. The second chapter focuses on Jaromir Nohavica's career from the beginning until the year 2010. The third chapter is devoted to an analysis of statements and actions of Jaromir Nohavica in relation to the creation of the media image, media communication and personal marketing. Music record sale statistics published by the International Federation of Phonographic Industry, results of the Academy of Popular Music Awards (Akademie populární hubdy), Český slavík and Žebřík are used as examples of the impact of his self-promotional activities. The aim was to map the processes of communication and marketing activities of Jaromír Nohavica and their impact in practice. This thesis should serve as a guide for those interested in personal marketing and public relations, the creation of media image and their effectiveness.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectosobnostní public relationscs_CZ
dc.subjectosobnostní marketingcs_CZ
dc.subjectmediální komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectJaromír Nohavicacs_CZ
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectpersonal public relationsen_US
dc.subjectpersonal marketingen_US
dc.subjectmedia communicationen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectJaromir Nohavicaen_US
dc.titleVyužití médií pro tvorbu mediálního obrazu Jaromíra Nohavicics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-15
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId92872
dc.title.translatedThe Use of Media to Create a Media Image of Jaromír Nohavicaen_US
dc.contributor.refereeŠtechová, Markéta
dc.identifier.aleph001368164
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZáměrem této bakalářské práce je přiblížení postupů využitých při tvorbě mediálního obrazu písničkáře Jaromíra Nohavici. První kapitola definuje public relations a osobnostní marketing, fenomény image a pověst. Druhá kapitola je zaměřená na kariéru Jaromíra Nohavici od počátku až do roku 2010. Třetí kapitola je věnovaná analýze výroků a činů Jaromíra Nohavici ve vztahu ke tvorbě mediálního obrazu, mediální komunikace a osobnostního marketingu. Jako příklady dopadu jeho sebe-propagační činnosti jsou v práci užity statistiky prodejnosti hudebních nosičů zveřejněné Mezinárodní federací hudebního průmyslu, výsledky hudebních cen Akademie populární hudby a anket Český slavík a Žebřík. Cílem práce bylo zmapovat postupy komunikační a marketingové činnosti Jaromíra Nohavici a jejich výsledky v praxi. Práce měla sloužit jako vodítko pro zájemce o osobnostní marketing a public relations, tvorbu mediálního obrazu a jejich účinnost.cs_CZ
uk.abstract.enThe intention of this work is to approach the practice used in the creation of the media image of the singer-songwriter Jaromir Nohavica. The first chapter defines the conception of public relations, personal marketing, the phenomena of image and reputation. The second chapter focuses on Jaromir Nohavica's career from the beginning until the year 2010. The third chapter is devoted to an analysis of statements and actions of Jaromir Nohavica in relation to the creation of the media image, media communication and personal marketing. Music record sale statistics published by the International Federation of Phonographic Industry, results of the Academy of Popular Music Awards (Akademie populární hubdy), Český slavík and Žebřík are used as examples of the impact of his self-promotional activities. The aim was to map the processes of communication and marketing activities of Jaromír Nohavica and their impact in practice. This thesis should serve as a guide for those interested in personal marketing and public relations, the creation of media image and their effectiveness.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013681640106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV