Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategy of the CSSD Party in the Campaign for the Preterm Parliamentary Elections in Year 2009
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorMichal, Petr
dc.date.accessioned2017-04-27T17:07:33Z
dc.date.available2017-04-27T17:07:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37256
dc.description.abstractDiplomová práce "Marketingová strategie ČSSD v kampani k předčasným volbám do PSP ČR v roce 2009" si klade za cíl analyzovat předvolební kampaň České strany sociálně demokratické v předčasných volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2009. Práce začíná stručným úvodem do teorie politické komunikace a politického marketingu a pokračuje rozdělením rolí na předvolebním trhu. Hlavní část práce je pak věnována popisu elektorátu a analýze vlastní kampaně metodou deskripce po časové ose tak, jak ji ČSSD v roce 2009 vedla. Na konci se nachází stručné zhodnocení vedené kampaně.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis "Marketing strategy of the ČSSD party in the campaign for the preterm parliamentary elections in year 2009" tries to analyze the campaign of the Czech Socail Democratic Party for the preterm parliamentary elections in year 2009. The thesis begins with a brief introduction into the theory of political communication and political marketing and continues with appointing of the various roles a party can play in the pre-election campaign. The main body of the thesis is dedicated to the description of the electorate and the analysis of the Social Democratic campaign using the description over time method. The thesis ends with a concise analysis of the results of the campaign.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectČSSDcs_CZ
dc.subjectsociální demokraciecs_CZ
dc.subjectJiří Paroubekcs_CZ
dc.subjectpředvolební kampaňcs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectvolbycs_CZ
dc.subject2009cs_CZ
dc.subject2010cs_CZ
dc.subjectČSSDen_US
dc.subjectCzech social-democratic partyen_US
dc.subjectJiří Paroubeken_US
dc.subjectelection campaignen_US
dc.subjectpolitical marketingen_US
dc.subjectelectionsen_US
dc.subject2009en_US
dc.subject2010en_US
dc.titleMarketingová strategie ČSSD v kampani k předčasným volbám do PSP ČR v roce 2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101184
dc.title.translatedMarketing Strategy of the CSSD Party in the Campaign for the Preterm Parliamentary Elections in Year 2009en_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001369261
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Marketingová strategie ČSSD v kampani k předčasným volbám do PSP ČR v roce 2009" si klade za cíl analyzovat předvolební kampaň České strany sociálně demokratické v předčasných volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2009. Práce začíná stručným úvodem do teorie politické komunikace a politického marketingu a pokračuje rozdělením rolí na předvolebním trhu. Hlavní část práce je pak věnována popisu elektorátu a analýze vlastní kampaně metodou deskripce po časové ose tak, jak ji ČSSD v roce 2009 vedla. Na konci se nachází stručné zhodnocení vedené kampaně.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis "Marketing strategy of the ČSSD party in the campaign for the preterm parliamentary elections in year 2009" tries to analyze the campaign of the Czech Socail Democratic Party for the preterm parliamentary elections in year 2009. The thesis begins with a brief introduction into the theory of political communication and political marketing and continues with appointing of the various roles a party can play in the pre-election campaign. The main body of the thesis is dedicated to the description of the electorate and the analysis of the Social Democratic campaign using the description over time method. The thesis ends with a concise analysis of the results of the campaign.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013692610106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV