Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009-10
Analysis of Green Doors Civic Association Communication Strategy in 2009 - 2010
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/37315Identifikátory
SIS: 101149
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
21. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
neziskový sektor v ČR, sociální marketing, fundraising, pracovní rehabilitace, 8P, sedm bran nekomerčního marketinguKlíčová slova (anglicky)
non-profit sector in Czech Republic, social marketing, fundraising, labour rehabilitation, 8P, seven doors of non-profit marketingBakalářská práce Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009 - 2010 demonstruje aplikaci marketingových principů a technik v prostředí českého neziskového sektoru na případu občanského sdružení Green Doors. Toto sdružení se zabývá pracovní a sociální rehabilitací lidí, kteří onemocněli schizofrenií či jinou schizotypální poruchou. Práce popisuje a hodnotí jak celkovou komunikační strategii sdružení k různým cílovým skupinám, tak jednotlivé nástroje marketingové komunikace z hlediska naplňování různých teoretických přístupů. Na základě různých záměrů komunikace chápe sdružení komunikaci s vnějším prostředím na třech různých úrovních, a sice Marketingová komunikace, Fundraising a Sociální marketing. Práce zasazuje marketingovou komunikaci sdružení také do kontextu marketingového mixu, který byl pro potřeby nekomerční sféry rozšířen o další 4P - Public, Partnership, Policy a Purse String. Sociální marketingovou komunikaci pak analyzuje prostřednictvím metody sedmi bran, které představují jednotlivé bariéry v mysli příjemce sdělení, které nezisková organizace musí na cestě ke změně postoje či chování jedince překonat. Práce se rovněž snaží postihnout jednotlivé aspekty tržního prostředí, které mají vliv na fungování i komunikaci Green Doors a v tomto prostředí...
Thesis Analysis of Green Doors Civic Association Communication Strategy in 2009 - 2010 illustrates application of marketing principles and techniques in the czech non-profit sector on case of Green Doors Civic Association. This association provides labour and social rehabilitation to people with shizophrenia or another shizotypal disorder. Thesis describes and reviews not only the organization communication strategy for a different target segments as a whole but also each marketing communication instrument in terms of different theorethical principles used. According to a different communication purposes association perceive its communication with the external enviroment on the three different levels - Promotion, Fundraising and Social Marketing. Thesis shows asscociation communication in connection to marketing mix that was extended in non-profit enviroment by another 4P - Public, Partnership, Policy and Purse String. It analyzes the application of seven doors method in terms of organization social marketing communication. Seven doors represent seven barriers in recipients mind that non-profit organization have to overcome on the way of change recipients attitudes or behaviour. Thesis also tries to involve each aspects of market eviroment which affects Green Doors operation and communication. It...